Jump to content

Första buggen i Gta IV?


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skandalöst att visa upp buggar från självaste trailern. Den där med halva mannen under marken är ju rätt extrem också, nej, det får man verkligen hoppas inte förekommer ofta.

Tror knappast R* visste om att det skulle förekomma sådana grova buggar i trailern.

Tror mer det är datanördar eller kalla dem vad dom vill som granskar trailern i ultra-slowmotion som hittar sådana saker och sedan tar åt sig äran att dom hittat en bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förbjudet att parkera på Times Square.

Nu är det ju så att det där är inte Times Square. Det kanske ser ut som det enligt dig, men det är inte Times Square. Och jag tror inte många invånare i Liberty City som är en så laglydig stad bryr sig jättemycket om vart man får parkera eller inte, och jag tror de som kommer spela spelet kommer bry sig ännu mindre om det om något överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter vad jag har förstått är det omöjligt att ett spel inte innehåller någon form av bug. Alla GTA spel har haft det och jag hoppas att det är något sällsynt att stöta på i Gta IV. Det är sällan roligt med buggar och jag hoppas det blir mycket färre än vad det fanns i San Andreas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, varför är det så tragiskt att det är några buggar när spelet fortfarande är under konstruktion. Ni sitter och gnäller som småbarn över att det inte kommer några trailers men sen när dom väl kommer är det bara en massa fel med dom.

Jag själv kan acceptera buggar, bryr mig inte ett skit faktiskt, men det är fortfarande ett bevis på att någonting är fel. En trailer från ett spel brukar vara en form av reklam, och om då en bugg är någonting som är en miss som är fel, varför då visa uppdet under sin reklam? Antingen är det som du säger att spelet fortfarande är under konstruktion och då spelar det ingen roll om ett fel dyker upp, men varför en släppa en trailer då? Då vet man ju redan, att nee, spelet är ju inte klart den, det kanske inte alls är så att Niko går lutande bakåt i nedförsbackar. Eller så kan det också vara så att det är bevis på GTAIV kommer vara fullt med buggar, vem vet? En bugg är ju tillräckligt bevis, och det är isåfall skandalöst.

SLutsats. Jag är medveten om att R* kommer göra åt alla sorters buggar som man hittar i spelet, även denna. Men jag tycker det är märkligt att man ens får med en under en minuts titt på spelet, och speciellt en så pass stor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa jag att dom var färdiga? :blink:

Nej, men du skriver att du precis upptäckt den första buggen i spelet och hoppas på att man inte "stöter på det allt för ofta". I den status som spelet är nu, och var då, är det fullt av buggar och ofärdiga saker, vilket inte alls är konstigt för något som inte ens är klart. Det är alltså helt ointressant att disskutera buggar i ett spel som inte är färdigt. Vad som däremot kanske är intressant är att R* visar en trailer där det syns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men du skriver att du precis upptäckt den första buggen i spelet och hoppas på att man inte "stöter på det allt för ofta". I den status som spelet är nu, och var då, är det fullt av buggar och ofärdiga saker, vilket inte alls är konstigt för något som inte ens är klart. Det är alltså helt ointressant att disskutera buggar i ett spel som inte är färdigt. Vad som däremot kanske är intressant är att R* visar en trailer där det syns.

Man får ju hoppas att R* upptäcker det där så det inte finns kvar i spelet när det släpps.

Det skulle vara lite tråkigt. Att saker har väl sjunkit ner i marken i alla gammla gta spel?

Så det är ju inte omöjligt att det finns kvar sen.

Men men, vi får vänta och se. Det är ändå en ganska stor och tråkig bugg tycker jag.

Jag vet att spelet inte är klart än, men dom har missat det här förut och det kan hända igen.

Kanske uttryckte mig lite fel :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...