Jump to content

Barn i gta,, bevis?


.ZixX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Med tanke på att han säger "little kids going..." osv. så är det rätt självklart att det är en unge. Men som sagt, det kan bli mycket debatter om det så vi får se hur dom gör.

Varför är det självklart att det är en unge bara för att han säger så?

Jag säger att jag såg en kvinna som födde barn på gatan? Så då är det självklart att det är en kvinna som födde barn?

Han kan lika gärna ha fel som 1000-tals andra som tror det, trots att den personen ser misstänkt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, här är vad jag baserar det på:

1. Det ser ut som en unge ;)

2. Han säger att det är en unge

Och om jag inte misstar mig så borde väl han om någon veta. Eller har jag helt fel nu?

Varför borde just han veta om någon? Bara för att han jobbar på Gametrailer.com (eller vad det var) ?

Njae...lite konstigt IMO.

Tycker inte det ser ut som en unge enligt mig. Bara för han säger att det är en unge så betyder det ju inte att det är en unge (w00t)

Och varför skulle han veta om någon?

Precis....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, barn, de ska jag köra över, sen ska jag hitta en skolbuss och plantera en bomb på undersidan, och sen ska jag spränga skiten ur alla skolbarn när de är på väg till skolan.

Precis som jag gör varje dag IRL.

Du med? Jag brukar även spilla hett kaffe på människor som JT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt otydligt om det är ett barn eller ej, trotts att berättaren påstår det får jag ändå känslan av att det inte kommer finnas några barn med.

Skulle bli förvånad om dom nu har barn med i spelet, främst pga den negativa kritiken dom antagligen kommer få som dom antagligen är medvetna om och skälet varför dom inte haft barn med tidigare.

Själv ser jag inget fel i att ha med barn. Det finns varningsskyltar för våld och rekommenderad åldersgräns på fodralet vilket betyder att det kan finnas groteska inslag och att det kanske inte är ett mysigt spel (dessutom bör man ju kunna skilja på verklighet och spel).

Så känsliga eller yngre spelare kanske bör avstå från att spela, men vad jag förstår så har GTA en stor/betydande grupp fans under 18 år.

Men som sagt, skulle bli förvånad om det finns barn med och jag tror att Rockstar skulle få ta emot en hel del kritik, t om att någon försöker stämma/förbjuda dom/spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt otydligt om det är ett barn eller ej, trotts att berättaren påstår det får jag ändå känslan av att det inte kommer finnas några barn med.

Skulle bli förvånad om dom nu har barn med i spelet, främst pga den negativa kritiken dom antagligen kommer få som dom antagligen är medvetna om och skälet varför dom inte haft barn med tidigare.

Själv ser jag inget fel i att ha med barn. Det finns varningsskyltar för våld och rekommenderad åldersgräns på fodralet vilket betyder att det kan finnas groteska inslag och att det kanske inte är ett mysigt spel (dessutom bör man ju kunna skilja på verklighet och spel).

Så känsliga eller yngre spelare kanske bör avstå från att spela, men vad jag förstår så har GTA en stor/betydande grupp fans under 18 år.

Men som sagt, skulle bli förvånad om det finns barn med och jag tror att Rockstar skulle få ta emot en hel del kritik, t om att någon försöker stämma/förbjuda dom/spelet.

Varför skulle man ha barn med?

Förutom realismen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...