Jump to content

Nya Funktioner


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

kanske inte är nån funktion men hoppas att lyktstolparna när man åker på de inte ramlar omkull så lätt,i verkligheten är de extremt tunga,och skulle man åka på de skulle nog bilen ta skaplig stryk och lyktstolpen ochså,men tkr inte att de ska flyga i väg som de gjort i tidigare spel,ochså när man kör på andra bilar tkr jag att det finns risk att man kan flyga ut ur bilen(den andra föraren ochså)

Det finns sanning i det som du säger men det dinns såna lyktstolpar som knappt görmotstånd också, viker sig som papper när nån kör på dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skulle vara roligt att kunna supa sig full när man vill, så blir de lite svårare att köra och bli stoppad av polisen

aah, haha, har du spelat CR: gangwars? Där kan man gå på bar och så köper man 2-6 drinkar och så blir alla tjejer halvnakna och hela bilden gungar och ibland måste man stanna och kräkas :wub: skulle va kul om dom gjorde nåt liknande.

Redigerad av .ZixX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Dom ska ta bort funktionen som gör att bilar exploderar om man träffar dom på bensinlocket, göra så att dom inte börjar brinna och sen exploderar när man kör sönder dom, inte går sönder när man hamnar upponer.

Sen att kunna demolera hus med bulldozer eller liknande skulle vara grymt kul :mellow:

poliser ska inte kunna spawnas bakom en utan spawnas långt bort och åka mot en. Lite störande när det helt plötsligt kör fram en polisbil bakom hörnet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testat på Mythbusters. Dom börjar inte ens brinna.

Allt på Mythbusters är inte sant.

Får du en gnista i påfyllningsröret kan bensinen garanterat ta eld och jag skulle tro att ett pistolskott kan framkalla en gnista om du skjuter mot en tank/bensinlock (även en stöt kan få det att börja brinna).

Har du en nästan tom tank kan den t om sprängas.

Redigerad av Eternal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg Mythbusters testa något nån gång. De gjorde testet en gång. Det kanske bara slumpade sig så att det inte funkade. Vem vet? Plus att de kör med "Fan vad nära du är min penis nu" skämt. Seriöst? Ungefär lika seriös som teoman och Easy e (Som nu kommit på sig själv med att vara samma person)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg Mythbusters testa något nån gång. De gjorde testet en gång. Det kanske bara slumpade sig så att det inte funkade. Vem vet? Plus att de kör med "Fan vad nära du är min penis nu" skämt. Seriöst? Ungefär lika seriös som teoman och Easy e (Som nu kommit på sig själv med att vara samma person)

Jaja, det var nog ett dåligt test med någon liten sak som dom brukar göra ganska snabbt.

T.ex om man får bort röklukten bättre om man tvättar med vodka.

Men nu handlade halva programmet om detta test.

Dom ställde en bil med full gastank och sköt med alla sorts gevär.

Det blev hål, men det började aldrig brinna.

Och då testade dom dom allra kraftigaste gevären som M16, Magnum 38 osv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom ställde en bil med full gastank och sköt med alla sorts gevär.

Det blev hål, men det började aldrig brinna.

Och då testade dom dom allra kraftigaste gevären som M16, Magnum 38 osv...

Såg inte programmet så jag vet inte, men det är inte omöjligt att få en tank att brinna eller explodera.

Är det lite bensin i tanken (mycket bensin är mindre farligt) kan det garanterat smälla om projektilen är varm nog att tända eld på gasen.

Tror det är ganska vanlig att t ex tomma bensinfat exploderar när folk sågar isär dom för att elda i, så varför skulle det inte kunna hända med en bensintank av en gnista.

Vet att bensin kanske inte är så lättantändlig utan öppen låga, men gasen.

Däremot är det väl inte lika lätt gjort som i filmer när en hel bil exploderar pga ett skott, så länge det finns skapligt med bensin i tanken skulle det kanske kunna börja brinna lite upp i påfyllningsröret.

Men ialla fall, eftersom bilar inte exploderar vanligtvis i verkligheten vore denna funktion skön att slippa, ett skott mot tanken borde resultera i begränsad körsträcka då bensinen kanske rinner ut.

Att bilar exploderar när dom ligger på tak är det mest störande, i verkligheten kan ett fordon lätt börja brinna då något lättantändligt rinner ut på något varm, men det händer inte alltid och att det exploderar är mindre ovanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan att bilen börjar brinna när den välter ÄR ju GTA! ;_;

Word!

Och när man släpper 30 skott från M4:an i bilens dörr så exploderar den.

Eller när man är med en bil uppe på taket på någon skyskrapa och kör ner med den från 1000 meters höjd

så landar man och bilen kör frammåt helt felfritt och alla delar av karossen är bulade eller avfullna.

Börjar bli lite trött på sånt :o sånt som inte skulle hända i värkligheten händer, och det som skulle

hända i värkligheten händer inte ;\

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...