Jump to content

Nya Funktioner


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att inte bilarna börjar brinna när dom hamnar på rygg.

Att bilarna blir mer demolerade och inte bara att stötfångarn ramlar av.

Mycket fler olika fotgängare.

Kommer inte på mycket fler saker :unsure:

har dom inte bekräftat att det ska vara så?

Har för mig att jag har läst nån stans att bilar inte sprängs eller börjar brinna hur mycket man en krockar med dom, istället så slutar dom fungera helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har dom inte bekräftat att det ska vara så?

Har för mig att jag har läst nån stans att bilar inte sprängs eller börjar brinna hur mycket man en krockar med dom, istället så slutar dom fungera helt enkelt.

Det tror jag inte har blivit bekräftat. Du får gärna skicka länk från där du läste det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tänkt på en sak, vi har inte sätt nå motorcyklar :( tror ni att det kommer och att finnas med?

Vi hade för en tid sen en disskusion om det här med motorcyklar. Nämligen är det så att det råder motorcykelförbud i NY sen 1998 (?) (Ja i NY, inte i LC), men eftersom LC är inspirerat av NY så kan det vara så att dom tagit bort motorcyklarna, då det inte finns i verklighetens NY (som LC är baserat på).

Detta är osäkert, men om jag känner R* rätt, så rent ut sagt skiter dom i det och sätter in motorcyklar ändå, för det har nästan alltid varit en del av GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade för en tid sen en disskusion om det här med motorcyklar. Nämligen är det så att det råder motorcykelförbud i NY sen 1998 (?) (Ja i NY, inte i LC), men eftersom LC är inspirerat av NY så kan det vara så att dom tagit bort motorcyklarna, då det inte finns i verklighetens NY (som LC är baserat på).

Detta är osäkert, men om jag känner R* rätt, så rent ut sagt skiter dom i det och sätter in motorcyklar ändå, för det har nästan alltid varit en del av GTA.

Jo jag hoppas att dom kommer ta med motorcyklar för det riktigt kul och att hoppa och ha sig med dom :(

Redigerad av Carlis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kanske inte är nån funktion men hoppas att lyktstolparna när man åker på de inte ramlar omkull så lätt,i verkligheten är de extremt tunga,och skulle man åka på de skulle nog bilen ta skaplig stryk och lyktstolpen ochså,men tkr inte att de ska flyga i väg som de gjort i tidigare spel,ochså när man kör på andra bilar tkr jag att det finns risk att man kan flyga ut ur bilen(den andra föraren ochså)

Redigerad av saft_bullar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade för en tid sen en disskusion om det här med motorcyklar. Nämligen är det så att det råder motorcykelförbud i NY sen 1998 (?) (Ja i NY, inte i LC), men eftersom LC är inspirerat av NY så kan det vara så att dom tagit bort motorcyklarna, då det inte finns i verklighetens NY (som LC är baserat på).

Detta är osäkert, men om jag känner R* rätt, så rent ut sagt skiter dom i det och sätter in motorcyklar ändå, för det har nästan alltid varit en del av GTA.

är det förbjud med motorcycklar i NY? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller som i MH 2, andvända tex, toaletter, el lådor eller kanske en sågmaskin till att avrätta folk.

Haha en blås mätare som kommer fram när man dricker. Sen om man ställer sig och pissar vid ett träd så kan man få polisen efter sig om dom ser ^_^

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...