Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Ifall någon har missat det så är Better Call Saul säsong 2 igång nu! Har gillat den starkt hittils!

Väldigt många serier igång nu faktiskt. House Of Cars säsong fyra kom ju just ut till exempel.

 

Tycker att den här säsongen utav Better Call Saul är mycket mera intressant än säsong ett än så länge i varje fall, det händer flera saker och man får veta mera om karaktärerna tycker jag och sen är det inte så pass många "sega" tillbaka blickar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvete vad bra sista avsnitten av House of Cards säsong 4 var. De första avsnitten var rätt sega, men det trappades upp rejält halvvägs igenom.

Kan knappt vänta till säsong 5, speciellt nu när Claire

bryter fjärde väggen

 

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Någon här som tittar på Daredevil? Vad tycker ni om Säsong 2?

Såg precis färdigt avsnitt 8. The Punisher är så sjukt jävla ball och Joe Bernthal gör en utmärkt gestaltning av honom. Rätt less på Elektra dock, fast det gör inte så mycket (ögongodis trots allt).

Wilson Fisk tillbaka, wtf?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Någon här som tittar på Daredevil? Vad tycker ni om Säsong 2?

Hidden Content

Jag gör!

Jag tycker att Daredevil är bland de bästa TV-serierna som cirkulerar just nu, med asbra karaktärer och story, och inte minst svinigt välgjorda actionscener med fantastisk koreografi (handgemängen i korridoren i s01 och trapphuset i s02 står ut som lysande exempel).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag gör!
Jag tycker att Daredevil är bland de bästa TV-serierna som cirkulerar just nu, med asbra karaktärer och story, och inte minst svinigt välgjorda actionscener med fantastisk koreografi (handgemängen i korridoren i s01 och trapphuset i s02 står ut som lysande exempel).

Jag tycker den är bra även om det ibland blir lite väl mycket fighting. Tyckte även romansen mellan electra och daredevil var rätt seg och tråkig ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Någon här som ser på Ballers? Sjukt bra serie som är inne på andra säsongen just nu! Även om skådespeleriet kanske inte alltid är på supertopp nivå så tycker jag serien fortfarande är grymt intressant, den handlar om agenter och basebollspelare i USA som helt enkelt lever livet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Någon som sett Quarry?

Såg precis färdigt det sista avsnittet. Hade svårt att bestämma mig huruvida serien är bra eller inte. Den är ju absolut inte dåligt, men det fanns en gnagande känsla genom hela säsongen att det inte var något som stämde. Dock var säsongsfinalen helt jävla fantastisk. Tagga säsong 2 (förhoppningsvis)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
4 timmar sedan, Siana skrev:

 

- Better Call Saul, säsong 3 - februari

 

 

Oooh yeah!

 

Hur många här mer än jag såg SKAM-hypen på Facebook, tänkte "Jag ser inte varför det här skulle tilltala mig, men jag tar väl ett avsnitt eftersom alla snackar om det" och sedan kollade igenom allt på ett par dagar? 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4 timmar sedan, Siana skrev:

Vad börjar i år?

- Sherlock, ny säsong. Första avsnittet ute!

- Better Call Saul, säsong 3 - februari

- Game of Thrones, säsong 7 - april

- American Gods, premiär i april

- Taboo, premiär 7 januari

Fyll gärna på!

 

 

Några till:

Mr Robot S3

Rick and Morty S3

Stranger Things S2

Fargo S3

Black Mirror S4

 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BCS s3 är efterlängtat, man vågar väl knappast hoppas på att Netflix släpper hela säsongen på ett bräde.. :(

 

Prison Break kommer ju snart att återupplivas.. men den serien var inte mycket att hurra för efter s1.. s3 var väl också okej (de säsongerna som handlade om just "prison breaks"). 

 

..tror dock att jag kommer se det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
22 timmar sedan, Kebab skrev:

Verkar inte komma förrän i april :( 

Attans!

---

Senaste Sherlock-säsongen var inte jättebra, förövrigt. Tydligen är risken stor att det inte blir fler säsonger, heller. Freeman och Cumberbatch kommer tydligen inte särskilt bra överens, vilket krossade mitt hjärta lite. 

Jag har sett 4 avsnitt av Taboo än så länge, jääävligt långsam serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...