Jump to content

första saken ni kommer att göra?


teoman
 Share

Recommended Posts

om det blir mos ansikte och skit om man hoppar från tak ska jag göra det typ en vecka.

E det möjligt att det bblir det?

mmmmmmmmmmm.

jag känner den där Teoman som alla pratar om.

hane ingen gangster som han säger men han känner jävligt många i alby men e inte speciellt kriminell.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

om det blir mos ansikte och skit om man hoppar från tak ska jag göra det typ en vecka.

E det möjligt att det bblir det?

mmmmmmmmmmm.

jag känner den där Teoman som alla pratar om.

hane ingen gangster som han säger men han känner jävligt många i alby men e inte speciellt kriminell.....

Vem sa du att pratar om teoman sa du? :lol:

Han har inte varit här på ett tag, och när du nu sa på det där viset så stärkte du bara mina tankar om att du och teoman är samma person. Ni är båda invandrare, skriver lika dåligt, ungefär samma attityd m.m...

Och det är klart att du känner dig själv, eller? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dom flesta invandrare e kaxiga skriver dåligt och stavar dåligt ni e alla idioter för attt det finns två invandrare så tror ni att dete samma person.

sluta gå offtopic o tjata om teoman.

tror ni att ansikten och sånt kan mosas om man kör över dom med bil eller tank eller nåt?asså på gta iv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dom flesta invandrare e kaxiga skriver dåligt och stavar dåligt ni e alla idioter för attt det finns två invandrare så tror ni att dete samma person.

sluta gå offtopic o tjata om teoman.

tror ni att ansikten och sånt kan mosas om man kör över dom med bil eller tank eller nåt?asså på gta iv

Vad är det för fel på dig igentligen? Det var ju DU som började snacka om Teoman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okay visst jag e teoman.

Men kan ni sluta tjata om det nu och gå ontopic igen.

Tror ni att det kan bli mosat ansikte på gubbar i gta iv om man kastar ner dom från tak eller kör över med pansarvagn eller nåt

Ingen nyhet, alla vet det. No måre åfftåpich får everyåne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okay visst jag e teoman(ironisk).

Men kan ni sluta tjata om det nu och gå ontopic igen.

Tror ni att det kan bli mosat ansikte på gubbar i gta iv om man kastar ner dom från tak eller kör över med pansarvagn eller nåt

"Eazy-E can eat a big fat dick..." - Snoop Dogg :)

Ontopic: Nån skrev nåt om att alla funktioner och sånt borde vara upplåsta från början...tycker absolut inte det. Det känns ju mycket skönare när man äntligen kan använda ett visst fordon eller vapen efter nåt svårt uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå mot en öppen plats, utbrista "nu behöver vi en bil och en boy" för mig själv varpå närmaste medborgare antastas och jag stjäl en bil för att prova hur det är att köra över folk, något som tappade charmen i GTA 3. Leta efter vapen, krascha bilar, the works. Givetvis efter det obligatoriska första uppdraget.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...