Jump to content

första saken ni kommer att göra?


teoman
 Share

Recommended Posts

Så har det väl aldrig varit i Gta? :lol:

Var du ironisk?

Nä, verkligen inte. I San Andreas fanns inte exempelvis svävaren från början. Du kunde inte heller gå I flygplatsen på vanligt sätt. Sådant är bara jobbigt.

Inte fan skall delar av staden vara avstängd från början heller. Samma medd affärer och andra byggnader.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var du ironisk?

Nä, verkligen inte. I San Andreas fanns inte exempelvis svävaren från början. Du kunde inte heller gå I flygplatsen på vanligt sätt. Sådant är bara jobbigt.

Inte fan skall delar av staden vara avstängd från början heller. Samma medd affärer och andra byggnader.

Men tex Vc, där var det låst mellan öarna.

I Sa fick man dock bara stjärnor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tex Vc, där var det låst mellan öarna.

I Sa fick man dock bara stjärnor

Nej, alla broar var stängda i SA. Men man kunde ju simma över till de andra öarna, och då blev man efterlyst.

Måste fråga en liten fråga, även om det är off-topic. Varför är broarna avstängda i SA? Vad är orsaken? Har aldrig fattat det. I Vice City var det ju någon stormvarning som väntades, och i GTA III blev ju den ena sprängd i början och den andra var sönder. Men SA...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj! Ser man på, jag har inte skrivit om första saken jag kommer att göra.

Först kommer jag gå och kolla på kvarteret där man startar, pröva slå ner någon och sedan försöka slå ner någon med vapen så jag får ett vapen för att sedan provskjuta.

Sedan gå och spara om man kan det just då och sedan gå till första uppdraget.

Mellan alla uppdragen kommer jag naturligtvis se mig runt i det nya Liberty City :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, alla broar var stängda i SA. Men man kunde ju simma över till de andra öarna, och då blev man efterlyst.

Måste fråga en liten fråga, även om det är off-topic. Varför är broarna avstängda i SA? Vad är orsaken? Har aldrig fattat det. I Vice City var det ju någon stormvarning som väntades, och i GTA III blev ju den ena sprängd i början och den andra var sönder. Men SA...?

Låter väldigt konstigt, men broarna är stängda för att CJ inte får ränna runt vart han vill för Tenpenny. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter väldigt konstigt, men broarna är stängda för att CJ inte får ränna runt vart han vill för Tenpenny. >_<

Visst man får ett talefon samtal om att man inte får lämna staden. Men det har ingenting med broarna att göra. Man blir bara efterlyst så fort man lämnar staden och åker till en annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror på fullaste allvar att broarna är stängda för att en man inte får komma ut ur staden?

Det är just det som låter så konstigt. Vi vet varför man blir efterlyst, men inte varför broarna är stängda. Dåligt väder I hela staten, eller? Skulle vara kul att veta varför dem är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är just det som låter så konstigt. Vi vet varför man blir efterlyst, men inte varför broarna är stängda. Dåligt väder I hela staten, eller? Skulle vara kul att veta varför dem är det.

De säger väl någonting om det på radion, typ oväder eller något liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det första jag gör är det första uppdraget. Prövar en bil, sen föjer jag storyn tills jag låst upp hela LC (om det funkar så). Efter det så spelar jag fritt. Hoppas verkligen inte att delar av staden är låst eller att möjligheterna är begränsande. Detta resulterar att jag gör som med San Andreas - Klarar storyn på 2-3 dagar. That sucks. Jag vill ha alla möjligheter från början (möjlighet till vapen, helikopter och sådant).

Där håller jag inte riktigt med. I Saints Row så var det så att allt var upplåst från början. Hela staden. Och efter en hel del spelande så kändes det rätt tråkigt för där fanns inget nytt att se eller upptäcka för man hade redan sett hela staden.

Nej, det är bättre som det brukar vara med att man spelar i en del av staden och sedan låses den andra upp. Då kan man ta tid på sig att undersöka den första delen och sedan den andra osv. och så får man lite nytt senare i spelet istället för att se allt från början.

Låter väldigt konstigt, men broarna är stängda för att CJ inte får ränna runt vart han vill för Tenpenny. >_<

Till LV är de stängda, ja. Men inte till SF. Man kan försöka ta sig dit om man vill men man får fullt med stjärnor om man försöker så man lyckas aldrig ta sig så långt.

De säger väl någonting om det på radion, typ oväder eller något liknande?

Ja, dåligt väder brukar de använda sig av på någon bro eftersom broar ofta blir avstängda pga det på riktigt (T ex Ölandsbron, Öresundsbron). Men annars så använder de sig av reperation också och i GTAIII så var ju en bro söndersprängd efter introt.

Det första jag tänker göra det är att crusa omkring i staden en stund innan jag beger mig till första uppdraget.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Det första jag kommer att göra är att göra första uppdraget.

2. Sen kommer jag gå runt och testa det mesta .t.ex. sjuta folk, sno bilar, klätrra upp på byggnader, hänga på lastbilar -_- , och köra runt i stan lite och se va folk gör och hur detaljerna är , Se om man kan gå upp på Emire State Building och hoppa ner och dö .sen gör jag nog uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...