Jump to content

Landsbygd i gta:iv


 Share

Recommended Posts

Vem vet vad de trycker in i de 2 episoderna som kommer 2008? Det blir nog ingen landsbygd i original-versionen som landar i oktober, men dörrarna står öppna för att de ger spelarna en större spelplan i episoderna, t.e.x. landsbygd eller... vad som helst.

Personligen tycker jag att det känns trist att vi inte får någon landsbygd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig förståt det här med olika verisioner.. Blir det en ''uppdatering'' man måste köpa? Förstår inte.

Det blir öar och liknande du kan köpa till, som kommer finnas nedladdningsbara genom tex Xbox Live. Sen kan det vara vad som helst som en bil eller en ny slyna på gatan. Allt är möjlig!! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar inte när dom lägger till episoder och sånt. Varför inte lägga med sånt från början? Det känns som att dom bara vill tjäna mer pengar

asså.. när denna nyheten presenterades att dom ska släppa 2 extra episoder med extra saker till så sa dom tydligt och klart att dem var GRATIS! så tror inte dom gör det för pengarna!

släpptes inte GTA 1 1997? såfall e det 10års firande på G

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

släpptes inte GTA 1 1997? såfall e det 10års firande på G

Ja, 10 års-jubileum med GTA och dessutom blir GTA IV det tionde spelet i serien också :teehee:

Varför kan dom inte bara släppa allt tillsammans då?

För att vi ska få mer att spela kanske? Och att spelet ska räcka ännu längre än vad det annars skulle göra.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, 10 års-jubileum med GTA och dessutom blir GTA IV det tionde spelet i serien också :teehee:

För att vi ska få mer att spela kanske? Och att spelet ska räcka ännu längre än vad det annars skulle göra.

Tionde spelet? Tja, om man räknar de 2 expansionerna till 1:an som fulla spel, så ja visst. Själv tycker jag GTA IV är det 8:e spelet i serien.

Och då räknade jag inte med GTA Advance... så 9:e då. Men om man räknar de 2 expansionerna som riktiga spel så blir GTA IV det 11:e spelet, så oavsett hur man räknar så är det inte det 10:e spelet. =D *pet pet pet*

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tionde spelet? Tja, om man räknar de 2 expansionerna till 1:an som fulla spel, så ja visst. Själv tycker jag GTA IV är det 8:e spelet i serien.

Och då räknade jag inte med GTA Advance... så 9:e då. Men om man räknar de 2 expansionerna som riktiga spel så blir GTA IV det 11:e spelet, så oavsett hur man räknar så är det inte det 10:e spelet. =D *pet pet pet*

:teehee:

Jag räknade med GTA 1, 2, 3, VC, SA, LCS, VCS, Advance och London. Lägg till GTA IV så har vi då tio.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...