Jump to content

GTAsajten - Finansiering


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Har kollat lite på forumets inbyggda system för bland annat profiluppgraderingar, och det var ju allt annat än bra.

Kommer därför att bygga ett litet eget (betal)system, men sånt tar tid så ha tålamod...

Gaah det blir svårt när alla är så ivriga att sätt in pengar till dig!

Men snäll som man är så ställer jag upp så länge:

Alla ni som inte kan hålla er fram tills HUltenius bidragssystem är klart, kan så länge sätta in pengar på mitt konto! Nordea: 14024675577

Alla bidrag välkommnas! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gaah det blir svårt när alla är så ivriga att sätt in pengar till dig!

Men snäll som man är så ställer jag upp så länge:

Alla ni som inte kan hålla er fram tills HUltenius bidragssystem är klart, kan så länge sätta in pengar på mitt konto! Nordea: 14024675577

Alla bidrag välkommnas! (w00t)

Yeah, right! Väntar på officiell information innan jag får för mig något sånt! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Gaah det blir svårt när alla är så ivriga att sätt in pengar till dig!

Men snäll som man är så ställer jag upp så länge:

Alla ni som inte kan hålla er fram tills HUltenius bidragssystem är klart, kan så länge sätta in pengar på mitt konto! Nordea: 14024675577

Alla bidrag välkommnas! :ermm:

Så du kan trolla bort dem på fyllan ?^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice. super aldrig, om jag har rätt :unsure:

Njjehehe super och super, jag förtär ibland alkoholhaltiga drycker i små fina glas som jag håller i högerhanden med lillfingret pekandes rakt ut! Ofta till tonerna av mozart eller Bethoven. :(

För att få Visa på humör krävs det en ring. Hon har så många att hon kan simma i dem! Kan man ha tråkigare hobbie...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dött lopp mellan det och att samla på frimärken. :unsure:

Nej Frimärken är coolare! Man kan klistra dem på saker, eller tex lägga dem i en hög och sätta eld på, använda bensin, krut, mm. Bara fantasin sätter gränser. Ringar... vad kan man göra med dem?! Använda, thats it...

Sorry offtopicen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså? Jag trodde inte bildannonser existerade hos Google Sverige, även om det finns alternativ för att spärra dom via Googles kontrollpanel.

Men det är Google som förfogar över utrymmet så de får visa vilken reklam de vill så länge det kommer in pengar och innehållet inte är allt för störigt.

För jag hoppas att det inte är jamba-liknande reklam som visas? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså? Jag trodde inte bildannonser existerade hos Google Sverige, även om det finns alternativ för att spärra dom via Googles kontrollpanel.

Men det är Google som förfogar över utrymmet så de får visa vilken reklam de vill så länge det kommer in pengar och innehållet inte är allt för störigt.

För jag hoppas att det inte är jamba-liknande reklam som visas? :mellow:

Nejdå. Jag har inte märkt annan reklam än den vanliga textreklamen. Och det överlever jag med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck.

Google-ad söker i topicen, och visar således reklam för vad som står i topicen.

Exempel på hur bildreklamen kan se ut:

Har varken sett reklam för speciella saker som nämns i tråden eller bildreklam. I guess i'm lucky :mellow:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...