Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Kollade precis True Blood s01ep01 och Entourage s05ep02

True Blood var okej. Lite småseg, som seriestarter lätt kan vara tyvärr, och den hade lite brister. Men det verkar vara en... bra serie. Skönt uppbyggd vampyrkultur, hoppas bara att ep02 är bättre! Entourage var galet bra, som alltid!

Ursäkta att jag redigerade citatet av dig, Axel, men jag håller med om att det var galet bra. Bara jag som älskar scenerna med Ari (ja, i stort sett alla)? Det är så klockrent när han går loss på medarbetarna...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Entourage är min favoritserie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker du verkligen att det behövs?

Subs till de nya avsnitten finns iaf på undertexter.se

Ja, jag är hyfsat kass på engelska. Om det är någon grej man inte förstår, då kan den ovisheten hänga kvar i flera avsnitt eftersom de hänger ihop.

Tyvärr verkar det som att det dröjer ett tag innan undetexterna publiceras. Man är ju ganska otålig när det har kommit ett nytt avsnitt.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag är hyfsat kass på engelska. Om det är någon grej man inte förstår, då kan den ovisheten hänga kvar i flera avsnitt eftersom de hänger ihop.

Tyvärr verkar det som att det dröjer ett tag innan undetexterna publiceras. Man är ju ganska otålig när det har kommit ett nytt avsnitt.

Alltså kötta filmer, serier, dokumentärer, allt! Utan undertexter så ska du se att du vässar kunskaperna rejält.

Bra avsnitt fö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Gillade detta avsnitt. Blev lycklig när

Turtle träffade en söt tjej på jobbet, kändes som det var nåt på gång där. Fast sen sa han ju upp sig, så de lär ju inte träffas igen?

Jag älskade också när

Doms familj kom hem, och det blev den glada musiken och man såg när han kramade barnet och pussade sin fru. Blev varm i kroppen.!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, de var ju kära i varandra!

Men ja, det var grymt.

Haha var det inte lite väl sentimentalt. :o

Om han tar det jobbet kan de ju fortfarande träffas som vänner varje dag om de vill det. Fast jag tror att Ari kommer tacka nej. Det skulle ju inte bli samma Entourage om Vince skulle få en ny agent. Det kanske skulle funka om man ändå får följa Ari på hans nya jobb varje avsnitt.

Men bra avsnitt för övrigt.. många skratt! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...