Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

Det sänds väl runt 10 i USA, alltså kl 4 för oss. Så nån gång runt fem kanske? Om nån är så seriös.

Om avsnittet slutar sändas klockan 10.30 så kommer den vara uppe runt 10.45 på topsitsen och runt 10.50 på de bra torrentsiterna. Fast det är endast om rls-grupperna är ÚBERseriösa. Så ditt förslag verkar rimligt, och därför är min post onödig. Lika onödig som kommentaren om att Clerks var dålig av den där killen.

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Yay! :D

Entourage.S04E02.HDTV.XviD.PROPER-LOL

1,4 mb/s (w00t)

Edit: Två ord, SANN KÄRLEK! :wub: Älskade avsnittet!! :)

Aa det var bra! Undrar hur det går med Medellin.

Jag tänkte se lite gamla avsnitt men kommer inte ihåg vilka episoder / vilken säsong som är bäst, vad tycker ni?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad störande att Eric inte gillade filmen, men typiskt Entourage och man vet att allt kommer att lösas till slut.

Jag hade velat lite mer Ari-attityd från Ari då han fick höra att han var oönskad på skolan, t.ex. hade jag garvat ihjäl mig om han hade svarat med ett "Fuck you" då hans dotters lärare frågade om hon kunde hjälpa till då Ari kom in i klassrummet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade de två första avsnitten av den nya säsongen. Men man blir så irriterad på Billy när han ska hålla på att dryga sig hela tiden. Gillade scenen från "Medellin"

som Drama fick vara med i.

:blink:

Ett Spel

Edit: The Dude: Kan inte riktigt bestämma mig för vilken säsong som är bäst. Men gå in på tv.com och kolla vilka avsnitt som har bra betyg, tycker det stämmer ganska bra överens av vad man själv tycker.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...