Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

Är det bara jag som tycker att slutet var lite vridet? Allting kändes stressat, huvudstoryn i sista avsnittet ska inte vara en stand-alone story, det borde vara något som dom byggt för ett tag.

Missta mig inte, älskar Entourage och tycker att säsong åtta har varit väldigt intressant. Men nånting har bara känts lite konstigt!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Jag ägnar någon halvtimma i veckan åt att kolla på Entourage-klipp på Youtube. Fy fan vad den här serien är/var bra alltså, undrar om jag någonsin kommer finna en likvärdig...

Känner att jag missade många bra repliker i de senare säsongerna, kanske för att jag var så missnöjd över att seriens känsla var annorlunda. Tror att jag lade för mycket tankekraft på det som jag ogillade.

Dana Gordon: "Are you drunk, Ari?"

Ari: "No, I'm lonely and I just wanted someone smart and mature to talk to and Warren Buffett wouldn't take my call."

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Såg just klart på serien för andra gången.. Är det någon som vet hur det går för filmen? Jag är så sugen på att se mera och jag tror inte jag är ensam om att tycka att slutet på serien sög totalt. Det finns så mycket kvar att berätta ju!

http://pagesix.com/2013/09/11/entourage-cast-delays-film/

Det är det senaste jag läste, lite tråkigt med tanke på att dom inte direkt har mycket annat för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...