Jump to content

Lumpen


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Cool, vad ska du göra? :D

Då kan du våldgästa Siana efter en blöt utekväll. :shifty:

Vad jag förstod det som i telefonsamtalet så kommer jag vara en helt vanlig skyttesoldat. Det känns bra, jag gör hellre det än att sitta i en bunker på LV6 och skjuta ner flygplan. Om allt går vägen och jag bestämmer mig för att ta anställning efteråt så funderar jag på att switcha till P4 dock :hm:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag förstod det som i telefonsamtalet så kommer jag vara en helt vanlig skyttesoldat. Det känns bra, jag gör hellre det än att sitta i en bunker på LV6 och skjuta ner flygplan. Om allt går vägen och jag bestämmer mig för att ta anställning efteråt så funderar jag på att switcha till P4 dock :hm:.

Fräckt, skyttesoldat på P4 också eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fräckt, skyttesoldat på P4 också eller?

Yep! Jag har hört att det ska finnas möjlighet till att byta regemente efter genomförd GMU i alla fall. Men vi får se, jag kanske trivs bra borta i Eksjö. Ska väl vara en jäkligt liten stad dock. Skövde verkar roligare, fast det är väl lika mycket för att jag har en och snart kanske två vänner där borta :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag inte varit i Eksjö, men jag skulle väl inte riktigt kalla Skövde för "roligt"... :rolleyes:

Men jag gillade att göra lumpen där som fan. Ligger och tänker på lumpen varenda kväll innan jag somnar, vare sig jag vill eller inte... Saknar det som fan samtidigt som jag inte är särskilt sugen på att fortsätta. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev precis antagen på Ing 2 :).

De e najs! Grattis!

Ligger och tänker på lumpen varenda kväll innan jag somnar, vare sig jag vill eller inte... Saknar det som fan samtidigt som jag inte är särskilt sugen på att fortsätta. :confused:

Samma här. Eller ja, varje kväll längtar jag inte tillbaka men relativt ofta sätter saknaden av det militära in. Repövningen i höstas gjorde dock gott och nu sitter jag bara och väntar på att nästa brevförsändelse från staben ska droppa in. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Det kan ha varit en hägring, men när jag hörde på TV:n (Rapport 19:30) om att de första frivilliga soldaterna ryckte in idag så skyndade jag mig dit, och jag tyckte ta mig fan att man fick se Felshoe stå och prova en fältmössa i ungefär en nanosekund. Hjälp mig att se om det klippet kommer upp på rapports hemsida! Det var alltså ungefär femton minuter in i 19.30-sändningen jag såg det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan ha varit en hägring, men när jag hörde på TV:n (Rapport 19:30) om att de första frivilliga soldaterna ryckte in idag så skyndade jag mig dit, och jag tyckte ta mig fan att man fick se Felshoe stå och prova en fältmössa i ungefär en nanosekund. Hjälp mig att se om det klippet kommer upp på rapports hemsida! Det var alltså ungefär femton minuter in i 19.30-sändningen jag såg det.

Kanske inte... Men jag kommer hävda att det är han tills motsatsen bevisas! :ph34r:

post-8866-0-23425800-1296508290.png

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...