Jump to content

GTA IV - Bilarna


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Några fel i första posten. För det första, så är den blåa cabben ingen Mercedes. Det är helt klart en Volkswagen Eos.

Och så tycker jag att den du tycker liknar E65 7-serien liknar en ny Lexus LS mer. Det är inget fel iofs, den ser ut som en blandning, men den påminner mig mer om LS än 7'an.

LB-Lexus_LS_460_95370i_885419_1.jpg

EDIT: OK nu läste jag sida 2. MER KLAG! :D

Det där är ingen "Mustang GT500". Det där är en ombyggd bil som var med i filmen "Gone in Sixty Seconds". Det är som att säga att man tycker att Eclipse är världens snyggaste bil, och syfta på den här:

eclipse1_885419_2.jpg

De kallar den ombyggda Mustangen "Eleanor", så har de hittat på en modellbeteckning... "Mustang GT500E". Den äkta GT500 däremot, ser ut såhär, och heter Shelby Cobra GT500.

ford_mustang_shelby_gt500_885419_3.jpg

Sen finns det den absoluta vurstingen på den tiden bland Shelby-Mustangerna, och min absoluta favorit bland dessa, Shelby Cobra GT500 King of the Road, aka GT500KR.

Sedan finns det ju den nya, 2007-modellen. Ford Mustang Cobra GT500. Detta är inte en Shelby, utan en hyllning till Shelby. Senare kommer Ford Mustang Cobra GT500KR, då med tilläggsnamnet Shelby. Här är en bild på 2007 GT500.

shelbygt50007_885419_5.jpg

Pust.

Redigerad av D.E
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Men orka dra omkring i en sådan... är'e rullatorer vi snackar så ska du fan ha en sånhär:

home_889518_0.jpg

Bwahahahaha! Fy fan vad bra den där bilden är! Och jag som trodde folk som amputerat benen inte skulle kunna tjänstgöra i armén! Sorry guys, nu får de hitta på en annan anledning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...
Fan...jag tycker att R* skulle komma överens med bilföretagen att ha riktiga bilar i de nya GTA som kommer, IV osv. Fatta vilken bra reklam för företagen att synas i spelvärldens mest omtalade spel!

Och ha Taco Bell och Burger King istället för Clucking bell och Burger Shot, no thanks.

Ett spel som GTA skulle kunna erbjuda dig en riktig bil på köpet utan att deras försäljningsiffror skulle öka, okej lite överdrivet men GTA säljer sig själv utan reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...