Jump to content

Vapen i gta 4


eminem33
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför inte ha bilen till tyngre vapen tex basokan minigunnen.... och att man ser vapnen hängandes runt kroppen... i band... och att om man hänger på sig många vapen får han svårare att röra på sig.... går långsammare snabbare trött... och att det även tar mer tid på sig att få fram rätt vapen om man har många..... mer verklighetstroget än roligt kanske..... men hade funkat... man har ju ändå typ sitt favvo vapen framme.....

Sedan kan jag tycka att ammon kan vara mer begränsad..... roligare om det tar slut och att man inte har så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas också att de har tagit bort det här med att vapnen svävar i luften med en färgglad ring runt sig. De ska ligga på marken och knappt synas.

Eller att dom sitter kvar i händerna på folk... Beroende på hur dom dog. Och om man skuter på vapnet borde väll det gå sunder? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fler urval samt verklighetstrognare ljud. Det ska inte finnas två tre olika sorters pistoler. Det ska finnas minst åtta olika pistoler och ingen ska efterlikna den andra. Sen måste det finnas mer melee vapen. Tyvärr tror jag Rockstar Games kommer att ta några steg bakåt och deleta flera vapenmöjligheter. Av någon anledning tror jag inte många melee vapen kommer att finnas. Det kommer förmodligen att planteras I NÄSTA gta-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Magnum 44.

dirtyharry_879639_0.jpg

Vill springa runt och leka Dirty Harry! Det kommer ett DH spel men vapnet skulle passa så jävla perfekt i GTA IV.

DU HAR SÅ RÄTT! Ahh, älskar Dirty Harry. Jag hoppas du vet varför han kallas det.. Vill även ha med små revolvrar.

EDIT: Inget går upp mot en smidig .38

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...