Jump to content

Kommer det verkligen till PC?


Panimala
 Share

Recommended Posts

Det borde komma till PC såsmåningom, det tog väl ett år för både V.C & S.A att komma till PC efter att dom kom till PC, så om Rockstar släpper 4:an ett år efter nu igen så hinner dom ju tjäna mycket & även om dom inte gör de så laddar folk ner de till PS3 & 320 istället, dom tjänar nog mycket på det vilket som. Jag tänker i alla fall inte köpa en konsoll för nåra tusen för att få spela ett enda spel (spelar BARA gta spelen)... Vice City är mitt favorit & det tycker jag slår San Andres ganska rejält även om möjligheterna inte är de samma... efter att ha sett 4:ans screenshots så lär Vice City ändå vara mitt favorit efter det om de kommer till PC, annars lär jag aldrig spela det...

Hoppas snarare på att Vice City Stories kommer till PC då de kom till PS2, Vice City håller fast jag spelat nästan varje dag sen 2002 / 2003.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Folk kommer antagligen att vänta tills det kommer till PC. Det är rejält mycket färre som har möjlighet att ladda ner det till PS3 och Xbox360 än till PC. Har du PC är det bara att ladda ner. Tvivlar starkt på att de släpper GTA4 till PC ett år senare. Lär vara mycket senare, eller inte alls. That's what i think. GTA4 lär ha varit extremt dyrt att göra. Allt måste göras om på nytt. I Vice City och San Andreas hade man grunden från GTA3, det har man inte nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det kommer till PC, så kommer nog portningen ta längre tid än vad den gjort tidigare, då de planerar att släppa 2 episoder i 2008, så de lär vara upptagna med det. Jag skulle förstå Rockstar om de inte släppte det till PC. Sen har Rockstar inte släppt något till PC sen San Andreas, så de verkar inte gilla den plattformen allt för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA IV kommer nog för många vara anledningen att köpa ett 360/PS3. Även om man inte vill köpa en konsol för ett enda spel så börjar man ju faktiskt överväga att köpa något av dem. Men jag hoppas på en PC version iallafall.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA IV kommer nog för många vara anledningen att köpa ett 360/PS3. Även om man inte vill köpa en konsol för ett enda spel så börjar man ju faktiskt överväga att köpa något av dem.

Nej, nej, nej!

Vare sig det kommer till PC eller ej kommer jag aldrig att köpa en konsol. Över min döda kropp! 08zu_858992_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror verkligen att det kommer till PC men eftersom GTA IV grafiken e så bra så tror jag att man behöver en nyköpt dator från Sommar 2007 eller Höst 2007 :( Desutom kanske den kommer våren 2008 efter de tog ett tag innan GTA 2, III, VC och SA kom till PC så lite tålamod krävs.

Desutom kan jag själv inte spela GTA IV eller SA på min dator för jag har bara 32mB grafik kort :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle aldrig förpesta GTA4 genom att spela det på PC, om det nu kommer till PC. Då köper jag hellre en PS3.

Kan hålla med men som sagt... Fläskbox 360 som du kallade det för :( Den har 2 episoder på GTA IV medans PS3 har bara 1 om jag förstod rätt :S Och då blir de svårt för mig för att välja PS3 eller Xbox 360 men jag köper absolut ingen ny dator för GTA IV för datorer e för dyra och desutom kan man inte spela hur många spel som helst p.ga minnen men de e inte på spelkonsolerna. Endast på PSX som kommer ut någongång 201_? men de är ett bra tag :unsure:

X = Osäker, Kanske de inte heter PS4 :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...