Jump to content

Barn och djur i GTA IV.


LunCh
 Share

Ska det vara barn och djur i IV?  

167 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej! till barn.

Orsak: Det finns en massa som hade tagit väldigt illa åt sig över möjligheten att kunna döda barn i spelet (Då menar jag inte bara GTA-motståndare utan också spelare som själva har barn) och dessutom så känns det inte riktigt rätt heller. Isåfall barn som inte går att döda men fansen hade hatat det.

En annan orsak är att det sedan finns de som bara skulle springa runt och döda barn för det är så hemskt att göra och sedan skryta om det på nätet hur många barn han har dödat.

Ja! till djur.

Orsak: Det behövs helt enkelt djur. Lite mer liv i GTA världen. En av de sämmre sakerna med San Andreas var att de stora skogarna och slätterna kändes döda och livlösa, vilket de också var.

Så i skogar och country delar, inne i städerna lite hundar och katter i förorterna.

Alltså inte för att döda utan för syns skull.

Föresten, var såg ni de barnen i trailern? Om ni menar trappan så var det 2 vuxna som satt på den.

Här (På vänster sida)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Barn: Nej

Djur: Nej

Som alla andra sagt ;), så skulle det vara allt för riskfyllt med barn i spelet. Inte skulle heller jag vilja köra över eller skjuta ihjäl nån unge på gatan i LC :wub:

Djur vill jag nog inte heller ha med. Med djur menar jag då hundar, katter, vargar, björnar etc. Djurvän som jag är så skulle jag inte vilja ha ihjäl en massa oskyldiga djur i spelet. Däremot fåglar och sånt får gärna finnas med. Och det kommer att finnas med, se bara i trailern. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Barn: Nej

Djur: Nej

Som alla andra sagt ;), så skulle det vara allt för riskfyllt med barn i spelet. Inte skulle heller jag vilja köra över eller skjuta ihjäl nån unge på gatan i LC :wub:

Djur vill jag nog inte heller ha med. Med djur menar jag då hundar, katter, vargar, björnar etc. Djurvän som jag är så skulle jag inte vilja ha ihjäl en massa oskyldiga djur i spelet. Däremot fåglar och sånt får gärna finnas med. Och det kommer att finnas med, se bara i trailern. :lol:

Som vanligt så tycker man synd om djur, inte de tusen oskyldiga människor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Djur bra iaf. Björnar och renar och sådant i vildmarken. Som man kan sälja kanske. Olagligt. :wub: Mest sånt, om det kommer någon skog/eller någonting annat än staden ;) Men barn vore kanske lite för.. Nånting. Dem klarar jag mig utan.

Det där inlägget är i klass med det i din signatur. "Björnar och renad och sådant i vildmarken. Som man kan sälja kanske. Olagligt. :o"

LOL! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara bra mkt verkligare om det var med barn i spelet, men sen att man kan döda dom osv gillar jag inte.

Djur däremot, självklart.

Men fy fitta vad fjantiga ni är. Seriöst. DET ÄR PIXLAR PÅ EN SKÄRM. Inte era köttsliga småsyskon! SHEEESH.

Och att någon skulle ta illa åt sig av att man kan döda barn i spel är ju bara för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fy fitta vad fjantiga ni är. Seriöst. DET ÄR PIXLAR PÅ EN SKÄRM. Inte era köttsliga småsyskon! SHEEESH.

Och att någon skulle ta illa åt sig av att man kan döda barn i spel är ju bara för mycket.

Håller med dig till fullo. Även vissa här som tar illa upp av att man kan döda djur; ''Det blir lixom för mycket.'' Det spelar ingen roll om man kan döda djur, barn,vuxna,horor whatever, det är bara ett spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där inlägget är i klass med det i din signatur. "Björnar och renad och sådant i vildmarken. Som man kan sälja kanske. Olagligt. :wub:"

LOL! ;)

Förstår absolut inte varför du tycker det. Tänk att äga någon liten shop i någon avlägsen del av staden och där sälja kött och päls på djur man skjutit olagligt i skogen. Sen kommer polisen och gör razzia och så ska man döda alla. :lol:

Men seriöst - Det var fan inte i klass med Danne(?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade varit så mycket verkligare med barn med i spelet, men det skulle antagligen ge Rockstar en massa trassel från olika håll. Så nej.

Djur i spelet har jag inget emot, så länge de inte blir allt för seriösa skapelser utan gjorda humoristiskt och med glimten i ögat... typ stora feta älgar som ser korkade ut och står vid vägkanterna ;) BRÖÖÖL!! Tycker inte nödvändigtvis att de behöver gå att kötta dem heller. Men å andra sidan finns det väl inte så mycket sådant kring New York, älgar har dem ju närmare Kanadensiska gränsen i Amerika...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det borde finnas barn i spelet. Kanske inte 2-4-åringar men 10+. Det kan ju finnas en inställning nånstans där man kan ställa in om de ska vara dödliga eller inte, där grundinställningen är att när man skjuter ner dem, kör på dem etc så reser de sig bara upp igen.

Djur, ja, helt klart. Kul om man kan se folk gå med hundar på gatorna, katter som stryker runt i gränder (och blir överkörda på vägarna) och div. skogsdjur som kanske kunde vara farliga ute i skogen. Utmärkt upplägg för att smyga in bigfoot också.

Du går ute i skogen, hör ett knak, omg en björn, du drar upp pistolen när du upptäcker att det är en stor människoliknande apa, som springer iväg från dig fort... Creepy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du knäpp i skallen eller? :lol:

Därom tvista de lärde.

Mina (konservativa) åsikter gällande GTA-spelens framtid har jag framfört i otaliga andra trådar så let's not go there again.

---

Btw.

Att införa barn i GTAIV skulle med största sannolikhet innebära en AO-rating vilket i sin tur skulle leda till att de stora spelförsäljarna i USA (Walmart mfl) bojkottar spelet och vägrar sälja det. Det är därför mycket otänkbart att Rockstar inkluderar barn i spelet.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...