Jump to content

Barn och djur i GTA IV.


LunCh
 Share

Ska det vara barn och djur i IV?  

167 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det har ju pratats om att ha med djur och barn i dom tidgare GTA spelen. Så jag tyckte det vore intressant och se vad ni tycker. Rösta och motivera!

Vote: Vet inte

Skulle väl vara trevligt med barn och djur. Kännas lite mer levande. Men åt andra sidan så skulle säkert R* få mycket skit för det också. Desutom skulle det nog kännas lite ledsamt när man är ute och kör och så springer det ut ett barn/hund mitt framför en och så boom! :D

OBS

Min första poll på väldigt länge så ja om det blir fel så förlåt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej på fösta.

Ja på andra.

Barn i GTA? Nej tack, alldeles för riskfyllt. Även om de skulle sätta ut en spärr (så som i Scarface) så skulle antagligen någon moddare alltid kunna gå runt den och vi skulle ha ett nytt Hot Coffee. :D

Djur? Visst. Mafia hade ju djur, iallafall en hund som attackerade dig i tredje uppdraget?

Jo, djur skulle jag se för känslan. Barn är alldeles för rikfyllt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Barn bryr jag mig egentligen inte om, men fräkt hade det varit!

Men djur däremot, fett kul!!! Har varit inne på det innan. Tänk att möta en krokodil i avloppen eller möta en ko! hahaha "kovältning" hade ju rockat! :D

Vote: Ja på båda

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HUR kan jag få dubbelpost?!

Because you SUCK! :D (skämt)

Jag tycker absolut inte att man ska ha småbarn i spelet. Dock kanske sånna tonåriga "punks" hade nog varit kul. :lol:

Djur ska man absolut ha. Skulle varit kul med att rida på hästar ute på landet, upptäcka olika fågelarter i landskapen, krokodiler och råttor i kloakerna osv. Ja menar, djur finns i de flesta spelen, så varför kan inte GTA IV få ha det också?

Eller så kan man göra som man gjorde på SA med djuren i vattnet ( sköldpaddorna, fiskarna, delfinerna etc), att man inte kan skjuta på dem alls, och så fort man kommer nära djuren så kutar de iväg så snabbt som möjligt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Barn: NEJ!

Djur: JA!

Varför då inte ha med barn ?

Jo, därför R* skulle få så mycket skit för de och t.om om man inte kunde döda barn, så skulle dom få de ändå.

Nu har jag inte spelat Scarface så jag vet inte hur de är där, men jag säger ändå nej till de.

Däremot kanske ungdomar får vara med from 16-17 år, eller något liknande.

Djur? Självklart, de ska finnas alla möjliga djur, skulle bli riktigt roligt :D

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga ett bör jag svara ja på. Det är I mina ögon inget fel med att ha med barn. Folk som säger att ''det skulle vara hemskt att döda barn'' bör tänkte om lite. Det är bara I ett jävla spel. För det andra så är det minst lika hemskt att gå att döda vuxna människor med en motorsåg ute på gatan. Med tanke på Rockstar Games så skulle jag om jag fick frågan av dem avråda de från att lägga till barn I spelet.

Fråga två svarar jag ja på. Skulle vara kul att klättra upp I ett gammalt jaktpass och vänta på att den björn eller dyligt dyker upp. Självklart ska man kunna bli attackerad också, vis sällsynta tillfällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Barn votar jag nej till. Tänk er att man hamnar i ett bakhåll mitt i ett köpcenter och skjuter hej vilt. Sen när man är klar så ser man en mamma som står och skriker brevid sitt barn som inte längre har något huvud. Det ger ju inte direkt rätt feeling.

Djur däremot vill jag ha i spelet! Helst ett helt zoo som i Tony Hawk Pro Skater 4. Fatta vad skoj det skulle vara om man öppnade alla burar och sköt upp i luften! Alla djur skulle bli helt galna och springa omkring bland alla människor. Roligt att se en elefant mosa en pundare som vinglar fram och tillbaka (sadist, javisst) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naturligtvis ska det inte finnas barn med i spelet.

Vad gäller djur kanske man kunde tänka sig nån hjort i skogen eller liknande, men å andra sidan ska det öht inte finnas skog i GTA-spelen så nej, inga djur heller (förutom fåglar)..

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...