Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

Nja, nu tog du väl I lite. Charmen med den första videon är att den från grund och botten är extremt seriös. Den var den som fick oss att inse att GTA: IV kommer att mogna till. Mitt upp I allt ser hör och ser man en låda där en gubbe sitter I en rullstol, samt då Nico säger ''I've smuggled people''.

Aja, blev mer nöjd med denna version än den förra. Den tidigare versionen var enligt mig sämre. Vet inte vad andra tycker.

Jo jo. Om man gör skillnaden så, så är 2:a absolut bättre.

Men humormässigt och ö.h.t så är den 1:a på något sätt lite bättre.

Dock är den skillnaden liten, så jag skulle kunna säga att 2:an är bättre.

Edit: Nu förstog jag knappt själv vad jag sa >_<

Edit 2: lol

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo jo. Om man gör skillnaden så, så är 2:a absolut bättre.

Men humormässigt och ö.h.t så är den 1:a på något sätt lite bättre.

Dock är den skillnaden liten, så jag skulle kunna säga att 2:an ät bättre.

Edit: Nu förstog jag knappt själv vad jag sa :blink:

Du sa att man äter tvåan bättre.. Jag förstod vad du menade. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om den tredje trailern av GTA: IV är den sista så blir den tredje min sista också.

Btw, ändrade min trailer. Kändes på något sätt rätt. Var det rätt? :blink:

Jag hoppas att den denna var lite bättre. Den följer GTA IV's trailer lite mer I händelserna, men inte helt - Då vore den värdelös. Fyllde på med litet lågklass humor då det sägs ''I've been searching for years.'' sedan ser man Ture stå med en kikare I ett jävla fönster. Det är inte så jätte stor skillnad. Trailern har huvudsakligen samma innehåll plus lite till. Lämna gärna ett spår. :P

http://youtube.com/watch?v=mSoqcovdHrk

Hahaha ;) Jodå, den var bättre en den förra versionen. Som nån sa tidigare så gillade jag också scenen med uzin >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid bra att vara ute tidigt.

Så sant som han sa det. Jag skapade Dagens LOL San Andreas edition efter jag upplevt en rolig grej. Men då hade många slutat spela det.

Forumet är som mest aktivt innan och direkt efter release. Om jag då skapar tråden nu och folk har någonting roligt att berätta så kan dem skriva här. Säkert massor av roliga saker som hänt i SA för oss GTASajtare innan Dagens LOL San Andreas edition skapades, och därför gick förlorade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu finns det ju bara trailers och det ser inte jag som en sak att skratta åt... :)

Nej, men om man editerar och klipper in humor i trailern eller gör något annat så kan det vara roligt.

Tror du skulle skratta om man klippte bort Nico och satte in Bill Clinton istället.

Var bara ett exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Kände mig tvungen att göra en till STA film. Var rätt så svårt att göra denna och följa den riktiga någorlunda. Denna tråd är endå död så livar upp den med ett inlägg.

I can't let Ture down.. Sahara is teh shit! ^_^

Zip them up, children

Edit: Hoppas den blev lika lyckad som de förra. :P

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kände mig tvungen att göra en till STA film. Var rätt så svårt att göra denna och följa den riktiga någorlunda. Denna tråd är endå död så livar upp den med ett inlägg.

I can't let Ture down.. Sahara is teh shit! ^_^

Zip them up, children

Edit: Hoppas den blev lika lyckad som de förra. :mf_doof:

Mycket bra, kul att kunna hjälpa till. En sak jag stör mig på är frapstexten som kommer upp ibland. Nog att du tar klipp från spel, det är väl ok om du inte hittar. Men du skulle kunna ta bort den texten. Annars var det bara bra. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...