Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Börjar tidigt!

Systertråd!

Roliga bilder. Sjuka buggar. Fula personer. ROFL-iga kommentarer.... Allt som ni skrattat åt om GTA IV. Spelet har ju inte släppts ännu. Men falska rykten som är helt sjukt otroliga kan ju få oss att skratta. Eller t.ex den här:

Usama Bin Huvudperson - Av A7med!

Av någon anledning skrattade jag inte alls ... tyckte väl inte att den var så himla rolig ^_^

Me'neither.

Så en icke-rolig bild platsar i Dagens LOL? :unsure:

Hm, finns väl inte så mycket och skratta åt egentligen. Allt vi har sett är en trailer på dryga minuten, extremt uppspeedad dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så en icke-rolig bild platsar i Dagens LOL? :unsure:

Hm, finns väl inte så mycket och skratta åt egentligen. Allt vi har sett är en trailer på dryga minuten, extremt uppspeedad dessutom.

Den anses fortfarande som rolig av många.

Det är ju trots allt bara vi två (?) som sagt att den inte är så rolig.

------

@samuelszon: Haha, jo, är lite konstigt faktiskt.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, men ändå lite wierdo att en av de kritiska postar den. :lol:

Nja, det tycker jag inte. Många verkade ju tycka den var rolig. Varför inte posta den då? Och sen har jag ju en annan anledning också, jag vill fick iden till att skapa Dagens LOL nu när jag läste den där. Sen skulle det inte vara dåligt om den där topicen låstes och for åt skogen. Och som jag sa kanske det inte finns mycket roligt när det inte kommit ännu. Men personers tankar eller så.. På tal om det! Läs quoten i min signatur! Riktigt rolig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NGL? :lol:

HAH! Jag är ju för dum.

B)

Nja, det tycker jag inte. Många verkade ju tycka den var rolig. Varför inte posta den då? Och sen har jag ju en annan anledning också, jag vill fick iden till att skapa Dagens LOL nu när jag läste den där. Sen skulle det inte vara dåligt om den där topicen låstes och for åt skogen. Och som jag sa kanske det inte finns mycket roligt när det inte kommit ännu. Men personers tankar eller så.. På tal om det! Läs quoten i min signatur! Riktigt rolig!

Tycker att han som postade inlägget har en poäng i det han skriver. Snacka om frihet, så borde det verkligen vara.

Haha, håller med den är extremt lol. Värt och postas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utifall att jag skulle ta bort den så postar jag den här:

Jag tycker det ska kunna vara frukt i gta 4 som man kan plocka.

Och så vill jag att man ska T ex kunna lyfta ett badkar och lägga det på en Båt/Bil/Flyg/Rullbräda och sätta sig i det.

sitta på en stol och sova i sängen skulle kanske vara bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det händer ju att jägare åker ut i skogen och skjuter/jagar bland annat björnar för att sedan sälja dess päls eller kött. ;)

Ja, i och för sig och frihet i all ära, men hur kan man ens våga hoppas att man kan skjuta en björn, ta hem den, skära bort pälsen (eller vad det nu heter på jägar-språk) och sälja pälsen+köttet på gatan. :lol:

EDIT: Och dessutom, det som var lol var att det nämndes ingenting om att skjuta björnen. Utan att ta hem den och jag fick i alla fall uppfattningen om att den var levande.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag lurat mig själv till det här ryktet. En liten video som kan värka visa Playstation 3 som väldigt överlägset, gemfört med gammla PS2. En video som visar att tidigare GTA-spel inte kommer att vara lika mycket (speciellt inte grafiskt sätt) Skulle dock vara väldigt kul om det var sant. Videon är baserad på Skrotnisse, till PS2. Det känns helt rätt att reta PS2 och den gammla GTA-serien. Dock får vi inte glömma den. Ett litet förväl till den gammla generationen spel.

http://www.youtube.com/watch?v=zZoUYKy19ek

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 posts över dig min vän.

Såg filmen VickeX postade på ett annat forum, snyggt gjort måste jag säga.

Trodde den blev misslyckad först. Den fick en stjärna, kom sedan på att det var min ''kompis'' som har en vana att ge alla mina filmer på youtube en stjärna, dvs. poor. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag lurat mig själv till det här ryktet. En liten video som kan värka visa Playstation 3 som väldigt överlägset, gemfört med gammla PS2. En video som visar att tidigare GTA-spel inte kommer att vara lika mycket (speciellt inte grafiskt sätt) Skulle dock vara väldigt kul om det var sant. Videon är baserad på Skrotnisse, till PS2. Det känns helt rätt att reta PS2 och den gammla GTA-serien. Dock får vi inte glömma den. Ett litet förväl till den gammla generationen spel.

http://www.youtube.com/watch?v=zZoUYKy19ek

Hahahaha! En av de bättre gta parodierna. Jag skrattade när han sa "Smuggled people" och man såg en kärring åka in i en låda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...