Jump to content

GTA IV - Real Life


-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När man kollar på trailern i början, så visar de en berg o dal bana vid namn "Screamer". Har ni en aning om denna ens liknar nån i new York? o_O

!!! :teehee: Detta kanske är ett bevis på att man inte bara kommer vara i New York :lol: typ

Men fattar du inte? :teehee: .

Vad gör man när man åker på en Berg o Dal Bana? Skriker!. Skriker på engelska är Scream. För att piffa upp namnet så sätter man till er...dvs Screamer. Skrikaren. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fattar du inte? :teehee: .

Vad gör man när man åker på en Berg o Dal Bana? Skriker!. Skriker på engelska är Scream. För att piffa upp namnet så sätter man till er...dvs Screamer. Skrikaren. :unsure:

...det är inte det jag syftar på?

Det jag menar är, om det inte finns någon så stor berg o dal bana, som man faktiskt kan köra förbi, så kanske inte spelet bara utspelar sig i New York (Liberty City).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

RON tror jag inte är ett gäng, det är nog ett klädesplagg. Man ser en byggnad med en RON-skylten på bilden Liberty Ferry Terminal. ;)

Ca 10 sek in i trailern när den där bilen kör förbi liknar stadsdelen Harlem i NY:

gtaivgata_867121_0.png:unsure:harlem-brownstones_867121_1.jpg

Fin upptäckt! :P

När man kollar på trailern i början, så visar de en berg o dal bana vid namn "Screamer". Har ni en aning om denna ens liknar nån i new York? o_O

!!! :) Detta kanske är ett bevis på att man inte bara kommer vara i New York :lol: typ

Det står ju på förstaposten vad Screamer är baserat på. ^_^

Förändringar:

  • "O/N (distrikt) = Harlem" tillagt

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en Berg o Dal bana i New York som liknar "Screamer". Cyclone heter den.

Dom liknar varandra lite iallafall :D

Jag har nämnt det typ 10 ggr i massor av trådar :lol:. Måste ha någon sorts förkärlek till Coney Island. Har dock aldrig varit där. Men jag älskar the Warriors. Älskar man dem så älskar man "the big CI".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...