Jump to content

South Park


Mr_Dufus
 Share

Recommended Posts

Vi har ju missat ett avsnitt. släpptes förra veckan.

1106 - D-Yikes!

Airdate: 2007-04-11

Ms. Garrison gets dumped again and she takes it out on the fourth grade class. Every time Ms. Garrison gets dumped, life becomes unbearable in the classroom. When the boys can no longer handle their teacher's erratic mood swings and excessive homework assignments, they discover people-for-hire who can help out in any situation.

Var inte jätte bra tyckte jag. men några höjdpunkter hittar man alltid....

Mr.Garrison i klassrummet: Guess what everyone... Im Gay.

Stan: Again?

Och borgmästarens kommentar: What? So your a lesbian now?

Snart dags för nya.

1107 - Night of the Living Homeless

Airdate: 2007-04-18

Increasing numbers of homeless are eating, sleeping and asking for change all over South Park. The boys are working to solve the homeless problem once and for all.

Är ju alltid svårt att gissa hur det kommer bli.... av erfarenhet vet man ju att dem alltid kommer med nått stört inslag som man inte alls skulle kunnat lista ut.

Men min tanke är ju att cartman kommer typ vilja skjuta av dem/undanröja dem och i slutet lyckas.

Kanske hade vart ett upplägg för en tävling. Att lista ut innan hur avsnittet kommer att se ut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju börja med det förra avsnittet.

Det var helt ok, men skulle säkert vara roligare om jag hade sett 300, men man förstod ju alla paralleller.

Bäst var Mexicanarna som skulle skriva deras uppsatser (eses) Si i wrote my ese.

Det senaste.

Fy fan vad sjuk avsnitt :D, lätt det bästa den här säsongen, deras parodi på Night of the living dead, så klockren.

Cartmans kommentarer hela tiden när han ska hoppa över alla hemlösa på en skateboard "God damn it smells like Kennys house"

Gillar även Randy som fan (stans pappa) allt han gör och säger ska hela tiden vara så överdrivet ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja... vet inte om jag håller med om det... nog för att vi har vart bortskämda med varma och soliga sommrar nu några år.... men en halvtimme nytt south park varje vecka hade inte gjort sommaren sämre.

Suck.. jaja... dem delade ju in förra säsongen i två med....... kanske behöver insperatiosn tid nu..... hoppas dem passar på att föndera på en ny långfilm eller en ny film med team america.... Kan ju alltid hoppas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

1108 - Le Petit Tourette

Airdate: 2007-10-03

Cartman discovers the joys of having Tourette’s syndrome. Drunk with the power of saying whatever he wants without getting in trouble for it, he lines up National TV Coverage to take advantage of his new life with no filters.

HAHA... med den här teasern kan ju detta avsnittet bli det bästa på mycket länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1109 - More Crap

Airdate: 2007-10-10

Randy becomes South Park's home-town hero when the guys down at the local bar see the size of his most recent crap. Randy contacts a society that keeps track of the world record, thinking his masterpiece would definitely be a contender.

Ett avsnitt med randy som huvudperson.. kommer bli underbart bra.. han har ju värkligen blivit helt otrolig under dem tre senaste säsongerna. äntligen säger jag. det här har jaqg väntat på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...