Jump to content

GTAsajten läggs på is


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag kan tyvvärr inte låta er använda varumärket GTAsajten (vilket även inkluderar domänen gtasajten.com).

Där kommer istället en placeholder finnas med länkar till den statiska GTAsajten-dumpen, länk till forumet, länk till Planet GTA samt lite kort info om att GTAsajten v.4 lagts på is.

Det är också viktigt att det klart framgår att den nya GTA-sidan inte är en del av GTAsajten. Jag vill inte ta juridiskt ansvar för något jag inte har den minsta kontroll över, dessutom vill jag inte att sponsorer, partners och övriga kontakter som jobbat med GTAsajten blir förvirrade.

Kommer självklart även att finnas en länk till den nya GTA-sidan när den kommer upp, så jag tror inte det blir något problem att fylla den sidan med besökare vid nästa GTA-release. Är också ok att denna GTA-sida länkar till GTAsajtens Forum och att någon därifrån ev. ingår som medlem i forumgruppen. Tycker det är bra att en ny svensk GTA-sida formas och jag kommer stödja den med resurser om så behövs.

Stänger inte heller möjligheten att det kan få finnas någon typ av "Members News"-forum i GTA-delen av forumet.

Det blir förmodligen en hel del förändringar här i forumet med, men jag tror bara det är positivt! >_<

PS. Dumparna av GTAsajten och GTAMods kommer i slutet av veckan.

Men Hultan, kommer GTAsajten någonsin komma upp igen?! :'( Oavsett om den har ny design eller ej - så känns det alltid som att GTAsajten är Sveriges "officiella" GTAsida... Även om den kanske inte kommer se likadan ut eller ha samma innehåll, men det kommer kännas konstigt om GTAsajten bara består av en vit sida med några länkar samt en länk till forumet... :)Tänkte eftersom det stod att sidan läggs på is. Hur lång tid kommer det i så fall ta för nya GTAsajten att komma upp igen?

Sorry om någon redan ställt dessa frågor, men kände mig alldeles för nedstämd för att orka läsa igenom alla sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Well, det kom inte som en överaskning I guess..

Men jag har en fråga som ingen annan har frågat (hoppas jag).. Är lite nyfiken men jag har alltid undrat vart du, Hultenius, har hållt hus?

Vart har du varit under all denna tid som "inaktiv"? Gjort en resa? Random social life? Träffat någon?

Skulle vara intressant att veta.>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, det kom inte som en överaskning I guess..

Men jag har en fråga som ingen annan har frågat (hoppas jag).. Är lite nyfiken men jag har alltid undrat vart du, Hultenius, har hållt hus?

Vart har du varit under all denna tid som "inaktiv"? Gjort en resa? Random social life? Träffat någon?

Skulle vara intressant att veta.>

Pluggat. :lol: Eller är det bara en täckmantel? :lol:

Har gjort det. När jag såg bilderna på dne nya sidan vid namnet med GTAsajten. Så började jag undra :lol:

Huvudsidan kommer inte uppdateras på länge, om någonsin. Det som fanns för en vecka sen kommer läggas upp om några dagar, så du kommer fortfarande kunna surfa bland info och länkar som funnits tidigare. Sidan finns kvar, men har gått i dvala. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var väl mer eller mindre väntat.. :huh:

Tycker att det är jäkligt tråkigt att en så lyckad sida som dessutom är den största i sitt slag i Sverige nu till viss del försvinner.

Designen tycker jag inte det är något fel på. Det råder en sån jäkla designhysteri på internet idag så själv har jag tröttnat på alla plottriga överdesignade sidor med alldeles för mycket grafik. GTAsajtens design var enligt mitt tycke perfekt.

Hoppas att du inte lägger ner GTAsajten helt bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok första posten utanför Moddingdelen....

Säger som alla andra, tack för denna tiden Hultan, Gtasajten blev den första modding forumet jag reggade på och nu är jag en fullfjärdrad konverterare med min egna konverteringtråd som jag skulle uppdaterat denna helgen, men så hände ju detta...synd.

Lycka till med livet Hultan.

Nu går jag tillbaka till Zmod...

Nik.

Redigerad av Audipower
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok första posten utanför Moddingdelen....

Säger som alla andra, tack för denna tiden Hultan, Gtasajten blev den första modding forumet jag reggade på och nu är jag en fullfjärdrad konverterare med min egna konverteringtråd som jag skulle uppdaterat denna helgen, men så hände ju detta...synd.

Moddingforumet finns ju kvar..? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var väl mer eller mindre väntat.. :unsure:

Tycker att det är jäkligt tråkigt att en så lyckad sida som dessutom är den största i sitt slag i Sverige nu till viss del försvinner.

Designen tycker jag inte det är något fel på. Det råder en sån jäkla designhysteri på internet idag så själv har jag tröttnat på alla plottriga överdesignade sidor med alldeles för mycket grafik. GTAsajtens design var enligt mitt tycke perfekt.

Hoppas att du inte lägger ner GTAsajten helt bara.

w0rd på den. Håller fullständigt med!

Moddingforumet finns ju kvar..? >_<

Han menade nog att han alltid hållit till i moddingforumet, men nu tog steget utanför det, för att han ville skriva något i den här tråden... ;)

Redigerad av Lofon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han sa inte att det inte finns kvar...

Ok första posten utanför Moddingdelen....

Säger som alla andra, tack för denna tiden Hultan, Gtasajten blev den första modding forumet jag reggade på och nu är jag en fullfjärdrad konverterare med min egna konverteringtråd som jag skulle uppdaterat denna helgen, men så hände ju detta...synd.

Lycka till med livet Hultan.

Nu går jag tillbaka till Zmod...

Nik.

Jag tycker minsann det låter som att han tror att forumet ska försvinna och att det då inte finns någon anledning till att uppdatera.. typ.

Men jag har säkert fel.. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd på den. Håller fullständigt med!

Han menade nog att han alltid hållit till i moddingforumet, men nu tog steget utanför det, för att han ville skriva något i den här tråden... ;)

Jupp, kolla min profil. :unsure:

Jag tycker minsann det låter som att han tror att forumet ska försvinna och att det då inte finns någon anledning till att uppdatera.. typ.

Men jag har säkert fel.. >_<

Eftersom att forumet ligger på is och kanske ska flytta eller göras om etc etc så är det väl ingen idé att updatera den? Blir ju bara mer jobb för hultan.

Men jag är jag, den är redan uppdaterad. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...