Jump to content

GTAsajten läggs på is


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Först och främst så, tack så mycket för att du la ner så mycket tid på sajten/forumet Hultenius.

Synd att sidan läggs på is, det var ju här man fick alla nyheter, men eftersom inget har hänt med den på ett tag så..kanske lika bra att den läggs ner en stund, hoppas på att den startar upp igen.

Men forumet är ju kvar, det här ju ändå här allt "händer" så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok för att komma någon vart med alla frågetecken. Jag har redan börjat på en hemsida och är en bit påväg in, även fått endel assistans av KalleR och har pratat med Cortez som är intresserad.

Serverplats står jag för.

Vore det inte bättre om Gtasajten låg på just Gtasajtens domän?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker verkligen att vi ska försöka bygga upp en ny GTAsajten. Det vore skitbra om vi kunde få rättigheter att döpa den till GTAsajten och även få använda gtasajten.com som domän. Hoppas Hultenius går med på detta.

Att något läggs på is betyder att det läggs ner tillfälligt, stoppas in i frysboxen för att sedan tinas upp igen.

Redigerad av Kane
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan tyvvärr inte låta er använda varumärket GTAsajten (vilket även inkluderar domänen gtasajten.com).

Där kommer istället en placeholder finnas med länkar till den statiska GTAsajten-dumpen, länk till forumet, länk till Planet GTA samt lite kort info om att GTAsajten v.4 lagts på is.

Det är också viktigt att det klart framgår att den nya GTA-sidan inte är en del av GTAsajten. Jag vill inte ta juridiskt ansvar för något jag inte har den minsta kontroll över, dessutom vill jag inte att sponsorer, partners och övriga kontakter som jobbat med GTAsajten blir förvirrade.

Kommer självklart även att finnas en länk till den nya GTA-sidan när den kommer upp, så jag tror inte det blir något problem att fylla den sidan med besökare vid nästa GTA-release. Är också ok att denna GTA-sida länkar till GTAsajtens Forum och att någon därifrån ev. ingår som medlem i forumgruppen. Tycker det är bra att en ny svensk GTA-sida formas och jag kommer stödja den med resurser om så behövs.

Stänger inte heller möjligheten att det kan få finnas någon typ av "Members News"-forum i GTA-delen av forumet.

Det blir förmodligen en hel del förändringar här i forumet med, men jag tror bara det är positivt! >_<

PS. Dumparna av GTAsajten och GTAMods kommer i slutet av veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en bra och viktig fråga. Vilka förändringar kommer ske i forumet, om du nu inte längre tar del av det? :ermm:

Skickade PM till Hultan och fick svaret att det inte skulle bli alla tre. För då kunde någon bli hackad eller spåra ur. Däremot var det inte omöjligt att någon skulle bli det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...