Jump to content

GTAsajten läggs på is


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så blir det antagligen bara skräp, alla ska leka Hitler.

Huh?

Vi tar någon bra ledare. SlewME. KalleR. Någon. Sen så får alla en uppgift. Jag kodar gärna (med cakephp tar en sådan sida inte alls lång tid jämfört med att skriva allt från scratch, och bli stabilare och säkrare). Någon får designa (verkar redan finnas färdig design). Ett par bra skribenter (Cortez som någon sa till exempel).

Sen ska det nog kunna funkar ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh?

Vi tar någon bra ledare. SlewME. KalleR. Någon. Sen så får alla en uppgift. Jag kodar gärna (med cakephp tar en sådan sida inte alls lång tid jämfört med att skriva allt från scratch, och bli stabilare och säkrare). Någon får designa (verkar redan finnas färdig design). Ett par bra skribenter (Cortez som någon sa till exempel).

Sen ska det nog kunna funkar ganska bra.

När du lägger fram det sådär blir det nog bra. Fick en liten annorlunda bild i huvudet än det du menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag som brukar ha hyfsad koll på svenska språket. Men vad menas EGENTLIGEN med att en sak läggs på is? Jag tror jag har läst det, minst 40 gånger här i tråden.

Som sagt var så var detta ingen större sensation att det skulle infatta. Men jag uppskattar ändå Hultenius lika mycket fortfarande. Och jag står bakom R2s alternativ. Men men, Hultenius har mognat, och jag är avis.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även forumet är i största behov av reformer imo.

Ett relevant konstaterande. Det vore bra om Hultenius klargjorde vad han tänkt ta för roll på själva forumet, för det finns ju ingen "officiell" ledare för det nu. >_<

Jag som brukar ha hyfsad koll på svenska språket. Men vad menas EGENTLIGEN med att en sak läggs på is? Jag tror jag har läst det, minst 40 gånger här i tråden.

Det betyder ungefär att det står stilla för tillfället och att man inte vet när det blir dags att ta upp det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok för att komma någon vart med alla frågetecken. Jag har redan börjat på en hemsida och är en bit påväg in, även fått endel assistans av KalleR och har pratat med Cortez som är intresserad.

Serverplats står jag för.

Sponsrad av BEFFO? >_<

Kommer den sidan få ett eget forum då, eller kommer ni länka till gtasajtens forum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok för att komma någon vart med alla frågetecken. Jag har redan börjat på en hemsida och är en bit påväg in, även fått endel assistans av KalleR och har pratat med Cortez som är intresserad.

Serverplats står jag för.

Haha, är det såhär du håller saker hemliga?

Jag ska aldrig berätta hemlisar för dig >_< .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag som brukar ha hyfsad koll på svenska språket. Men vad menas EGENTLIGEN med att en sak läggs på is? Jag tror jag har läst det, minst 40 gånger här i tråden.

Som sagt var så var detta ingen större sensation att det skulle infatta. Men jag uppskattar ändå Hultenius lika mycket fortfarande. Och jag står bakom R2s alternativ. Men men, Hultenius har mognat, och jag är avis.

"Läggs på is" betyder, såvitt jag alltid använt och förstått det, "det skjuts till framtiden. Senare.".

Men så länge forumet lever kvar och gärna att admins får mer rättigheter, klarar jag mig. Det ligger trots allt en hel del pengar investerat i hela projektet, och det är synd att du inte vill/hinner ta del av det du pungar ut för. Trots att jag inte vet hur mycket det handlar om, jag har frågat i andra trådar utan klart svar, tycker jag det är småsorgligt. :huh: Jag kan annars tänka mig stå för en del nyhetsinsamling för GTAIV, men kanske inte ensam. Vi har många som skriver bra här på forumet och som säkert kunde bli mods om det fanns behov. Jag har hållit mig bra uppdaterad till GTA: VCS och hade inga problem med att samla info. Ställer gärna upp! >_<

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...