Jump to content

GTAsajten läggs på is


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Detta är som en en smäll i ansiktet. Att vända ryggen åt alla de tusentals medlemmar som har visat sin lojalitet gentemot honom och Gtasajten tycker jag är fel. Även om jag kan förstå hans situation. Han har ett visst ansvar gentemot medlemmarna.

Har mailat honom nu, tänker inte ge mig bara sådär, den här gången...

Blöh, blöh .. vad exakt försvarar du? En sida som ändå inte varit aktiv på flera månader? Vad förväntar du dig? Att han av ditt mail kommer ta upp sajten igen och skriva nyheter och uppdatera? Knappast. Don't be such a drama queen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu behöver det ju inte vara en person som gör allting. En som designar och utvecklar och X antal nyhetsskribenter skulle säkerligen funka.

-------

Shit, Det här kommer aldrig gå. Jag är alldeles för optimistisk

Går går det alltid. Vi har många bra skribenter på GTAsajten. Siana, Arman, m.f.

Men utan hultans vilja så är det precis som du säger; Det här kommer aldrig gå

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är som en en smäll i ansiktet. Att vända ryggen åt alla de tusentals medlemmar som har visat sin lojalitet gentemot honom och Gtasajten tycker jag är fel. Även om jag kan förstå hans situation. Han har ett visst ansvar gentemot medlemmarna.

Har mailat honom nu, tänker inte ge mig bara sådär, den här gången...

Du överdriver. Har du donerat en stor summa pengar eller varför tycker du att han skulle ha nåt ansvar i huvudtaget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara påpeka att man även i fortsättningen kommer att kunna registera sig på forumet, men just nu ligger hela registreringssystemet på GTAsajten, som är nere. Det betyder också att personnummer-valideringen försvinner (på gott och ont, lite osäker vad det kommer att betyda). Ursäktar om jag var lite otydig.

Ska också tillägga att nerläggningen av GTAsajten v.4 kan vara rätt positivt för forumet, även om det givetvis är lite trist.

Och så ett sista tillägg, GTAsajten v.4 stängs inte bara på grund av inaktivitet, läs punkterna 2-4 igen. Att tro att dessa kan fixas är ganska naivt.

Jag förespråkar att någon bygger en helt ny GTA-sida, sålänge kommer GTAsajten att länka till forumet och internationella sidor som Planet GTA (samt den statiska dumpen av GTAsajten givetvis).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte, men en mer relevant diskussion just nu är väl forumet? Tycker det var helt rätt av Hultenius att lägga sajten åt sidan så länge. Nu vet ju folk i alla fall vad som hännt och slipper undra om det.

Eftersom forumet fortsatt kommer vara uppe är det väl bättre att diskutera vad det ska ha för funktion, hur det ska bli bättre och hur det ska skötas eftersom vi vet att det kommer vara fortsatt tillgängligt!

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är som en en smäll i ansiktet. Att vända ryggen åt alla de tusentals medlemmar som har visat sin lojalitet gentemot honom och Gtasajten tycker jag är fel. Även om jag kan förstå hans situation. Han har ett visst ansvar gentemot medlemmarna.

Har mailat honom nu, tänker inte ge mig bara sådär, den här gången...

Du kan aldrig tvinga nån att göra något dom inte vill.

Nu vill han inte fortsätta med GTAsajten och GTAmods (iaf för tillfället). Lev med det, forumet är fortfarande kvar och det är bara där du hänger ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag uttryckte mig fel. Givetvis varken kan eller vill jag tvinga någon att göra nått d inte vill. Men att bara lägga ner nått så populärt och låta det dö är del. Då kan någon ta över. Det är så många som här lagt ner så mycket tid här. Som har jobbat hårt i flera år. Ta en titt på allt arbete som modsen här gjort och många av medlemarna. Att bara kasta det i papperskorgen är synd. Om det värsta skulle hända att hultenius skulle stänga helt så borde någon annan få ta över. Men vi får se hur det blir

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag uttryckte mig fel. Givetvis varken kan eller vill jag tvinga någon att göra nått d inte vill. Men att bara lägga ner nått så populärt och låta det dö är del. Då kan någon ta över. Det är så många som här lagt ner så mycket tid här. Som har jobbat hårt i flera år. Ta en titt på allt arbete som modsen här gjort och många av medlemarna. Att bara kasta det i papperskorgen är synd. Om det värsta skulle hända att hultenius skulle stänga helt så borde någon annan få ta över. Men vi får se hur det blir

Snälla nån. Forumet kommer fortfarande finnas kvar. Sidan som läggs ner har varit död sedan länge. Läs igenom första posten igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag uttryckte mig fel. Givetvis varken kan eller vill jag tvinga någon att göra nått d inte vill. Men att bara lägga ner nått så populärt och låta det dö är del. Då kan någon ta över. Det är så många som här lagt ner så mycket tid här. Som har jobbat hårt i flera år. Ta en titt på allt arbete som modsen här gjort och många av medlemarna. Att bara kasta det i papperskorgen är synd. Om det värsta skulle hända att hultenius skulle stänga helt så borde någon annan få ta över. Men vi får se hur det blir

Ingen mer är Hultenius har jobbat med själva GTAsajten.com (Blaque en tid i början).

Alla moderatorer/admins på GTAsajtens forum och GTAmods har gjort allt det här frivilligt, och har inget med själva GTAsajten att göra.

Och att bara överlämna arbetet är inget alternativ. Skulle du vilja adoptera bort ditt barn om du haft det i 10 år? Skulle Hultan lämna över det till någon skulle allt bara floppa, då det skulle bli nytt styre och antagligen helt nya tankesätt, vilket det forna GTAsajten inte står för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara påpeka att man även i fortsättningen kommer att kunna registera sig på forumet, men just nu ligger hela registreringssystemet på GTAsajten, som är nere. Det betyder också att personnummer-valideringen försvinner (på gott och ont, lite osäker vad det kommer att betyda). Ursäktar om jag var lite otydig.

Ska också tillägga att nerläggningen av GTAsajten v.4 kan vara rätt positivt för forumet, även om det givetvis är lite trist.

Och så ett sista tillägg, GTAsajten v.4 stängs inte bara på grund av inaktivitet, läs punkterna 2-4 igen. Att tro att dessa kan fixas är ganska naivt.

Jag förespråkar att någon bygger en helt ny GTA-sida, sålänge kommer GTAsajten att länka till forumet och internationella sidor som Planet GTA (samt den statiska dumpen av GTAsajten givetvis).

Men kan du inte finna nån (tillfällig?) lösning så det ändå förblir en åldersgräns? GTAsajtens Forum + 10- åringar = >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är som en en smäll i ansiktet. Att vända ryggen åt alla de tusentals medlemmar som har visat sin lojalitet gentemot honom och Gtasajten tycker jag är fel. Även om jag kan förstå hans situation. Han har ett visst ansvar gentemot medlemmarna.

Har mailat honom nu, tänker inte ge mig bara sådär, den här gången...

Men det är väl ändå hans egna beslut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är väl ändå hans egna beslut.

Absolut att det är.

Det får man respektera, men att bara slänga allt när folk har lagt ner så mycket arbete är inte rätt.

Nu ska inte forumet läggas ner (vilket jag förhastade mig om lite grann) vilket är bra.

Att själva GTAsajten ligger på is är beklagligt.

Förhoppningsvis kommer det att tända till igen vid GTA4 realisen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...