Jump to content

En fråga


Arvid
 Share

Recommended Posts

Jag gjorde ett uppdrag åt gubben som befinner sig bland toaletterna på Staunton Island där man skulle hjälpa han som säljer M16, shotgun och rocket launcher att döda en massa gängmedlemmar från columbian cartel.

Under uppdraget stod det en pansarvagn i ett hörn som var låst, finns den där under andra tidpunkter och kan man ta den då? Efter att jag sparat var den borta. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är alla ramper som finns på banorna Unique Stunts? För jag gjorde ett hopp vid rampen i hamnen (den som står intill fartyget som 8-ball spränger) och då fick jag se hoppet i slow motion som det ska vara när man gör ett unique stunt men sen när jag kollade i statten stod det ändå noll unique stunts. Måste man spara för att stuntet ska registreras?

En till fråga om statten, vad är daily police spending för nåt? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är alla ramper som finns på banorna Unique Stunts? För jag gjorde ett hopp vid rampen i hamnen (den som står intill fartyget som 8-ball spränger) och då fick jag se hoppet i slow motion som det ska vara när man gör ett unique stunt men sen när jag kollade i statten stod det ändå noll unique stunts. Måste man spara för att stuntet ska registreras?

En till fråga om statten, vad är daily police spending för nåt? ;)

Du är tvungen att flyga tillräkligt långt för det ska reg.

tror det är hur mycket du förstör per dag!?! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...