Jump to content

Manga/Anime.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 511
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...

Är det någon mer än jag som tycker att Bleach (mangan) har blivit så förjävligt dålig? Vill inte avslöja för mycket då animen fortfarande ligger långt efter men om det inte händer något snart så slutar jag helt enkelt läsa den.

Naruto däremot är mer spännande nu än på väldigt länge, älskar verkligen när man får veta mer om historien runt hela ninja-världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 7 months later...

Hur ser det ut med Naruto just nu?

Manga: Börjar serien närma sig slutet, eller kan man fortfarande inte ens skymta ett slut?

Anime: Vilka avsnitt hittils, från 167, har varit fillers och hinner den ikapp mangan eller är den fortfarande hopplöst drygt ett år efter?

Anime: Avsnitt 241 och fortfarande fillers. Den var typ ikapp ett tag, så fillers är från avsnitt 219. (220-221 är dock bara halvfillers)

Manga: Man kan väl ana ett slut, men det beror helt på hur det går för personerna i fråga. Det är ju fullt ut världskrig som har pågått ett bra tag nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anime: Avsnitt 241 och fortfarande fillers. Den var typ ikapp ett tag, så fillers är från avsnitt 219. (220-221 är dock bara halvfillers)

Manga: Man kan väl ana ett slut, men det beror helt på hur det går för personerna i fråga. Det är ju fullt ut världskrig som har pågått ett bra tag nu.

Tackar!

Får titta in igen till sommaren och se hur det utvecklats. Känns lite smått ovärt att se 50 avsnitt för att sen mötas med en Wall-of-fillers.

Lite smått lustigt att jag ser på denna serie en gång vartannat år.

Det kan gott börja dra ihop sig nu tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...