Jump to content

Dagens LOL


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hörde en grymt skön replik idag av nån random snubbe ute på gatan...

Siktade med vapen på han så sa han "I didn't mean to sniff your undies", skrattade i typ 5 minuter åt det :o

På tal om Undies så är ju reklamerna på radio jävligt roliga... Kommer inte riktigt ihåg men det fanns någonting om fashion underwear...

FOR KIDS!

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Om någon gör det här måste personen meddela det. :>

Jag kan extrahera radiokanalerna hur lätt som helst från UMDn, men problemet är att sedan kunna spela upp det. De är i ATRAC3PLUS-format, nämligen. Vad jag minns måste man KÖPA ett program för att kunna konvertera och spela upp, men jag är inte säker.

En enkel lösning är ju att analogt kopiera, dvs auxkabel från hörlursuttag -> mikrofoningång på datorn, sen spela in i t.ex. Cool Edit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan extrahera radiokanalerna hur lätt som helst från UMDn, men problemet är att sedan kunna spela upp det. De är i ATRAC3PLUS-format, nämligen. Vad jag minns måste man KÖPA ett program för att kunna konvertera och spela upp, men jag är inte säker.

En enkel lösning är ju att analogt kopiera, dvs auxkabel från hörlursuttag -> mikrofoningång på datorn, sen spela in i t.ex. Cool Edit.

Ok. Det skulle vara jävligt nice om man fick lyssna på radiokanalerna. Men det lär ju ta ett tag att spela in..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, lite synd att pratkanalen inte finns med på soundtrack.

Det roligaste i spelet för mig var ingen bugg eller konstig grej som hände utan en av scenerna. När Vic och Lance åker på motercyckel opch hoppar från ett tak till ett annat och där är en stor reklamskyllt i bakgrunden med en måne så månen är i bakgrunden när de hoppar förbi. Gud vad det fick mig att skratta. Bästa tolkningen av den klassiska E.T-scenen någonsin. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, lite synd att pratkanalen inte finns med på soundtrack.

Det roligaste i spelet för mig var ingen bugg eller konstig grej som hände utan en av scenerna. När Vic och Lance åker på motercyckel opch hoppar från ett tak till ett annat och där är en stor reklamskyllt i bakgrunden med en måne så månen är i bakgrunden när de hoppar förbi. Gud vad det fick mig att skratta. Bästa tolkningen av den klassiska E.T-scenen någonsin. :doh:

Men på Rockstars egna lilla vis. "Månen" ("Full Moon") syftar ju på en röv som "moonar".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan extrahera radiokanalerna hur lätt som helst från UMDn, men problemet är att sedan kunna spela upp det. De är i ATRAC3PLUS-format, nämligen. Vad jag minns måste man KÖPA ett program för att kunna konvertera och spela upp, men jag är inte säker.

En enkel lösning är ju att analogt kopiera, dvs auxkabel från hörlursuttag -> mikrofoningång på datorn, sen spela in i t.ex. Cool Edit.

Jag tror jag vet hur man konverterar dem.. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...