Jump to content

Egna filmer


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Motsatsen. Ser ut som han delar en balk i smådelar med en skärbrännare. Inte visste jag att man får hålla på och slösa på skolans gas med något så otroligt onödigt. Betvivlar ju att du ska ha dom små delarna du skärt.

Det är en övning som man håller på med för att lära sig. Och lärarna har gett oss full tillåtelse att använda den om man ska skära. Bara om man säger till att man ska skära så får man göra det.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lackade mest över att jag slösade 7 minuter på att kolla när agenten gör ett dåligt jobb med en skärbrännare.

Vinkelslip hade varit mycket bättre för det ändamålet.

Uhm, jo det hade varit mycket bättre men han använder skärbrännaren för att lära sig använda den!!! Han går på Fordon och ska lära sig använda Gas-svets, MAG och MIG svets och skärbrännaren! Det är därför! Dock tar det ovanligt lång tid för honom, den lilla biten ska vara av på 1 minut...

Edit: Måste också säga att han vet inte direkt exakt hur man använder skärbrännaren heller...

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm, jo det hade varit mycket bättre men han använder skärbrännaren för att lära sig använda den!!! Han går på Fordon och ska lära sig använda Gas-svets, MAG och MIG svets och skärbrännaren! Det är därför! Dock tar det ovanligt lång tid för honom, den lilla biten ska vara av på 1 minut...

Edit: Måste också säga att han vet inte direkt exakt hur man använder skärbrännaren heller...

Jo jag vet hur den funkade men sen kom lärarna och kollade på den så det låg skit i packningen eller i själva munstycket brukar vanligt viss ta 1min för mig för den smälte ihop asså svårt att förklara. Så lärarna fick byta lite saker i munstycket eller ja en röd sak sen så funkade det bättre att skära. Sen så var jag tvungen att värma upp innan jag kunde skära.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lackade mest över att jag slösade 7 minuter på att kolla när agenten gör ett dåligt jobb med en skärbrännare.

Vinkelslip hade varit mycket bättre för det ändamålet.

Bitterfitta.

Visst känns de bra att betala skatt för sånt där?

Måste också säga att axels film va sjukt bra, aldrig sett en manligare man!

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ta och lägga upp denna som jag slet med för att få klar i fredags natt.

Kortfattad historia bakom filmen: På Bossegasquen (gsque = en slags fest/umgängesform/sittning, med en massa tillhörande sånger och traditioner) på KTH i onsdags satt jag vid ett bord med nästan bara tjejer. Skogsbärscidern flödade (jag satt dock stolt med mina två Sofiero), och bordet dubbades därför till 'tjejbordet'.

Därefter var steget inte långt till att jag själv förklarades till att vara en tjej, ett rykte som envist höll sig kvar - trots min extrema manlighet - och det hela blev till 'en grej'.

Jag kände att en vedergällning var ett måste, så därför valde jag - likt Vladimir Putin - att klippa ihop och visa den här filmen på hur jag på ett extremt manligt sätt spenderade min sommar. Jag visade upp den på den stora nØllegasquen i lördags, och ryktet var som bortblåst.

Ka-pow

En välgjord och ganska underhållande film! Bra jobbat, my lady! :lol:

Här är en liten film jag och tre andra gjorde inne i verkstan. Klaga inte över min röst jag vet att det låter mobbat men man hör inte min röst så mycket.

Ajabaja. Borde man inte använda skyddshandskar när man grejar med sådana där farliga saker? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Staffanstorp Zombie Massacre. Regisserad, redigerad, producerad och filmad av mig och två kamrater. Den filmades förra året, runt samma tidpunk som nu. Filmen är resultatet av en otroligt trist praktikplats, där vi fick i uppgift efter en vecka att producera någonting eget.

Tack vare briljant manus, och klockrent skådespeleri nådde den folks mentala topplista, och är än idag en trevlig film att kolla på när man sitter och umgås med kamrater, och diverse droger är involverade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ta och lägga upp denna som jag slet med för att få klar i fredags natt.

Kortfattad historia bakom filmen: På Bossegasquen (gsque = en slags fest/umgängesform/sittning, med en massa tillhörande sånger och traditioner) på KTH i onsdags satt jag vid ett bord med nästan bara tjejer. Skogsbärscidern flödade (jag satt dock stolt med mina två Sofiero), och bordet dubbades därför till 'tjejbordet'.

Därefter var steget inte långt till att jag själv förklarades till att vara en tjej, ett rykte som envist höll sig kvar - trots min extrema manlighet - och det hela blev till 'en grej'.

Jag kände att en vedergällning var ett måste, så därför valde jag - likt Vladimir Putin - att klippa ihop och visa den här filmen på hur jag på ett extremt manligt sätt spenderade min sommar. Jag visade upp den på den stora nØllegasquen i lördags, och ryktet var som bortblåst.

Ka-pow

GULD! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En film som gjordes i skolan härom veckan. Jag går tredje året på medieprogrammet, och det vi skulle tänka på när vi skapade denna filmen var ljussättning, ljud, redigeringsteknik och att få en bra "overall-känsla".

Om jag ska klaga på något själv i filmen, så måste det vara att slow-motioneffekterna suger pung, men det är iMovies (programmet vi använder i skolan) fel.

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En film som gjordes i skolan härom veckan. Jag går tredje året på medieprogrammet, och det vi skulle tänka på när vi skapade denna filmen var ljussättning, ljud, redigeringsteknik och att få en bra "overall-känsla".

Om jag ska klaga på något själv i filmen, så måste det vara att slow-motioneffekterna suger pung, men det är iMovies (programmet vi använder i skolan) fel.

Om jag skulle klaga på något så är det att din länk är död! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...