Jump to content

Egna filmer


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
Ingen som har något att säga om filmen? :>:P

Haha sure.

Negativa;

- Byt ut dem 5 första sekunderna i filmen mot ett intro och fejda sedan fram filmen vid 8:onde sekunden.

- Antigen så suger YouTube eller så är er film lite väl suddig. Skärp den lite, ändra kurvorna och lägg till en liten blå nyans kanske. (http://www.youtube.com/watch?v=IP4n6wvxtHM)

Positiva:

- Bra musik, gillar Narnia :confused:

- Rolig film, man skrattar inombords.

- Bra filmat.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha sure.

Negativa;

- Byt ut dem 5 första sekunderna i filmen mot ett intro och fejda sedan fram filmen vid 8:onde sekunden.

- Antigen så suger YouTube eller så är er film lite väl suddig. Skärp den lite, ändra kurvorna och lägg till en liten blå nyans kanske. (http://www.youtube.com/watch?v=IP4n6wvxtHM)

Positiva:

- Bra musik, gillar Narnia :confused:

- Rolig film, man skrattar inombords.

- Bra filmat.

Tack. Det är suddigt för att jag inte orkade konvertera den i nåt större än 320x240. :>

Haha, häftig om än en aning meningslös. ;)

Vad hette den mäktiga musiken? :P

Haha, den är ganska meningslös ja. Men det var mest en test film. Just fått ny kamera så vi fick lust att testa den! :D

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. Det är suddigt för att jag inte orkade konvertera den i nåt större än 320x240. :confused:

Du vet väl att du inte längre måste konvertera den till 320x240 när du vill lägga upp den på YouTube :> ?. Om du laddar upp en film som är 480x360 eller större så kan vi tittare välja "Watch in high quality" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, men det tar lång tid att kovertera högre, och jag hatar att vänta! :> Så jag tog det lägsta! :confused:

Mjo sant, tog 2 timmar att konvertera en 10 minuters lång film till 640x480 med högsta kvaliten för mig. Gissa hur stor filmen blev? Ynka 70mb.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...