Jump to content

Träningstråden


Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

Bordtennis ;)

Hahaha, det var då fasen vad roliga alla är idag. :D

*torka tårar*

---

Ska träna musklerna imorrn, det var ett tag sen sist. photo-837.gif

Edit:

Och diskussionen handlade om rent muskelbygge, inte hur man tränar sig för att bli världens snabbaste cyklist.

Hahaha, är det bara jag eller är humor-tröskeln på forumet väldigt hög idag? Jag skrattar åt allt! :D

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, tränar ni verkligen sådär hårt bara för att stå vid ett bort och peta på en boll sen ?

Tja, världens snabbaste bollsport rack till rack?

Att förflytta sig från längst ut i forehandhörnet till backhandhörnet och brassa på med forehand där på obetydligt kort tid klarar inte en otränad.

Men det är minst lika mycket psyke som fysik.

Här en video som visar hur snabbt det kan gå, som sämst alltså, vi hade inte spelar på hela sommarlovet och det var några år sedan. Tänk dig då detta i varannat hörn. Jag i röd tröja.

Loop mot loop-film.

Edit: Sedan tränar jag ju i en av (om inte) Sveriges bästa klubbar, tillsammans med A-lagsgruppen.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, världens snabbaste bollsport rack till rack?

Att förflytta sig från längst ut i forehandhörnet till backhandhörnet och brassa på med forehand där på obetydligt kort tid klarar inte en otränad.

Men det är minst lika mycket psyke som fysik.

Här en video som visar hur snabbt det kan gå, som sämst alltså, vi hade inte spelar på hela sommarlovet och det var några år sedan. Tänk dig då detta i varannat hörn. Jag i röd tröja.

Loop mot loop-film.

Edit: Sedan tränar jag ju i en av (om inte) Sveriges bästa klubbar, tillsammans med A-lagsgruppen.

Är inte badminton snabbast? Men det kanske inte räknas som bollsport?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för dubbelpost, men;

Jag tänkte satsa litegrann på att träna upp (nedre) ryggen eftersom jag svankar ganska mkt.

Måste jämna ut musklerna i magen och ryggen.

Har ni något förslag på övning som man ska göra?

;)

EDIT: Blir inget idag för mig ändå :D

Dom jollade/segade så mkt så jag tappade lusten :D flickvännen ska komma hit istället. :D

De får bli nån annan dag.

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...