Jump to content

Träningstråden


Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

50 armhävningar om dagen?!? :lol: Har du verkligen rak rygg och allt sånt då?

Inga knän här inte, antingen så gör du dom eller så har du ansiktet i mattan (vilket jag gjorde idag ett par ggr, just det har faktist gjort 20 idag. Gjorde några imorse, det var innan ni tyckte att jag skulle vila :D Så jag lyssnar på er nu och vilar idag och tränar enduro imorn, brr stora fina kärr och vattenpölar så däcken sjunker ner + 1 miljon stenar ^_^ )

Edit: Tobbe du får ingen bild (fast ni kanske kan få en film när jag bryter arm^) av mig fören jag har kommit iform (kan ju ta ett tag)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhhh, 55 ligger mitt rekord på, på en och samma gång utan vila! Och ja, inga kärringarmhävningar utan 90-graders med övervakare.

Mjo, när jag skrev det där inlägget så tänkte jag mest på mig själv. ^_^

Och jag är alltså riktigt, riktigt dålig på armhävningar. (For the record)

Men som med allt annat i livet så är det ju relativt. Innan jag började träna så... kunde jag knappt göra några alls. :D

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan grabbar, upp med bilder!

Okejdå. Så här ser jag ut nu, om man bortser från 2v nu då jag tränat så var det 2 år sedan jag lyfte tyngder sist. På dessa två år har jag gjort absolut ingenting, inte äns varit ute och gått. Så jag har lagt på mig lite. men nu ska jag börja träna ännu seriösare än vad jag gjorde för två år sedan. Känner mig riktigt motiverad.

(notera hur bra ljuset ligger för att framhäva musklerna ^_^ )

post-11-1167423021_thumb.jpg

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo. Men så är jag ju 192½ med. Men.. jag är ju inte direkt pinnsmal, men inte tjock heller. Jag är väl "kraftigt byggd" eller vad man ska säga.. ^_^

:D Jag har alltid trott att du var pinnsmal :D

När vi pratar vikter, det måste varit nå fel på vågen när jag vägde mig på i oktober, då vägde jag 81,2 när jag vägde mig på Juldagen vägde jag 76,1 ^_^ , man kanske blir smal av julmat :lol:

Edit: Jag är också kraftigtbyggd :lol: 176cm lång 76,kg tung

Edit:2 Glömde säga att kalleR var nice byggd på det där kortet, Photoshopat :D?

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla gör ju armhävningar lite olika några går ner me näsan några med bröstet och vissa går inte helt ner. Så det är inte så lätt att jämföra hur många man gjort. Men man klarar ju ialla fall 50. det är mitt minimum.

Ja jag tränar 3ggr i veckan, har gjort det i 1 år drygt lite mera, inget på sommarlovet. ja tränar hela armarna, axlar och benkpress, lite rygg med. Det händer också ibland att jag trändar benen.

Edit: är ganska smal, inget fett.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla gör ju armhävningar lite olika några går ner me näsan några med bröstet och vissa går inte helt ner. Så det är inte så lätt att jämföra hur många man gjort. Men man klarar ju ialla fall 50. det är mitt minimum.

Ja jag tränar 3ggr i veckan, har gjort det i 1 år drygt lite mera, inget på sommarlovet. ja tränar hela armarna, axlar och benkpress, lite rygg med. Det händer också ibland att jag trändar benen.

Edit: är ganska smal, inget fett.

Du är ju 92:a FFS. Lite ung för att träna så ofta kanske >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...