Jump to content
StellHell

Humortråden!

20 547 inlägg i denna tråd

Udda, men nice. Början fick mig att skratta.

"Hit me!"

Redigerad av VickeX

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag vet inte mycket om bakgrunden till denna; antagligen är det en humorfilm men man vet ju aldrig :lol: En "instruktionsvideo" om hur försiktig man ska vara på sin första arbetsdag som truckförare. Rätt snart kommer ni upptäcka att man inte behöver tyskakunskaper för att uppskatta den :D

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
4 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Jag vet inte mycket om bakgrunden till denna; antagligen är det en humorfilm men man vet ju aldrig :lol: En "instruktionsvideo" om hur försiktig man ska vara på sin första arbetsdag som truckförare. Rätt snart kommer ni upptäcka att man inte behöver tyskakunskaper för att uppskatta den :D

Hahaha! Vi kollade på den jäveln på en tyskalektion i åttan. Kvalité! :lol:

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den här, garvar ihjäl mig varje gång :D

Om ni har problem med danskan kan ni slå på undertexter i YouTubes meny.

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Facebooksidan till en tidning om militärhistoria hade lagt upp en bild på Jimi Hendrix med lite notiser om hans militärtjänstgöring på 60-talet. Ett antal kommentarer till bilden berättade att det var välkänt att Hendrix inte var den mest skötsamma soldaten. En av de som kommenterade sade till och med att "det ryktas att han vid någon militärövning onanerade på sin post".

Jag frågade, "blev den inte väldigt svårläst då?".

Inlägget censurerades av tidningen och går inte längre att läsa :mf_doof:

• Gilla 2

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2018-08-28 at 13:37, dibel skrev:

Köper rakt av att man kan säga HEN om det pratas om en person som man inte vet något om. Om du bara vet att det är en person på andra sidan väggen men du inte vet om det är en man eller kvinna så är det defacto en HEN. Däremot skulle jag aldrig någonsin få för mig att använda HEN för att beskriva ett "tredje kön", då det är idiotiskt. Men annars, jättekul, haha..ha..? (Fel tråd om inte annat)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in