Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
4 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Jag vet inte mycket om bakgrunden till denna; antagligen är det en humorfilm men man vet ju aldrig :lol: En "instruktionsvideo" om hur försiktig man ska vara på sin första arbetsdag som truckförare. Rätt snart kommer ni upptäcka att man inte behöver tyskakunskaper för att uppskatta den :D

Hahaha! Vi kollade på den jäveln på en tyskalektion i åttan. Kvalité! :lol:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Facebooksidan till en tidning om militärhistoria hade lagt upp en bild på Jimi Hendrix med lite notiser om hans militärtjänstgöring på 60-talet. Ett antal kommentarer till bilden berättade att det var välkänt att Hendrix inte var den mest skötsamma soldaten. En av de som kommenterade sade till och med att "det ryktas att han vid någon militärövning onanerade på sin post".

Jag frågade, "blev den inte väldigt svårläst då?".

Inlägget censurerades av tidningen och går inte längre att läsa :mf_doof:

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
2018-08-28 at 13:37, dibel skrev:

Köper rakt av att man kan säga HEN om det pratas om en person som man inte vet något om. Om du bara vet att det är en person på andra sidan väggen men du inte vet om det är en man eller kvinna så är det defacto en HEN. Däremot skulle jag aldrig någonsin få för mig att använda HEN för att beskriva ett "tredje kön", då det är idiotiskt. Men annars, jättekul, haha..ha..? (Fel tråd om inte annat)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...