Jump to content

Kroppshjälps-Tråden


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Klär mig inte brattigt :shifty: Klär mig stilrent/propert när jag känner för det (i gårdagens fall pga polares födelsedag), men skulle aldrig betala 3ggr så mkt för att det är en lyle&scott fågel på bröstet eller liknande.

Klär mig ungefär så som du säger. Mycket piké och bl.a sånna kläder jag hade på klassfotot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar Nivea deoderanterna, roll on, vet inte vad de heter. Typ Aqua Cool.. :wacko:

Samma här. Eller inte Aqua Cool (den tycker jag smetar), utan.. vad heter den.. dry? :shifty:

Axe förresten.. det känns så mellanstadie.

Förresten,

Mina parfymer är slut, så jag tror jag ska bryta Boss Bottled-eran och istället köra på Acqua di Giò. :o

Och förresten, Piké equals big thumb up.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då vart man cuttad... Bra pris fick man också. 330kr.

Kunde gjort det billigare hemma? vet iofs inte hur din frisyr såg ut innan..

men nice :huh:

Jak kledde mieg sa hera idak!

Atlanta Braves-keps/New Era

Röd hoodtröja från Puma

Jeans från TDK Denim

Skor från... någonting :ermm:

----------

@rabarb: Trivs du i pike? Jag tycker att dom känns ganska stela

Idag hade jag på mig (det vavr slapp dag idag)

Tajta jeans från Acne

Espirit-tröja

Bläck-skjorta

Sån merino-ull-tröja (HM)

Sammetkavaj (HM)

Rock (HM)

Halsduk (typ Malmström...?)

Handskar (sånna skinnhandskar för 400 :wub:)

Skor från Lloyds (

)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev ingen Pitt-frilla i slutendan iaf då, ser jag (även fast han haft en liknande som dig). Blev lite bevsiken på dig. :ermm:

Fint foto, diggar din Jäger-flaska (ser iaf ut å va de) på bordet te höger om dig.

Skål!! :huh:

Det är en Bud och en Miller. Skål skål :wub:

Mr.White: Har ingen utbildad frisör hemma i garderoben tyvärr. Bild på min förra "frisyr" som heter "låta bli att klippa sig på 5 månader" finns på föregående sida.

låter inte som någon slappardag. Normal dag kanske, men på slappardag så tar man enligt mig inte på sig mer än morgonrock.

Men ta bild på dig iförd den utstyrseln, låter ganska nice. Är det en sån halvlång ullrock för 800kr du har?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en Bud och en Miller. Skål skål :huh:

Mr.White: Har ingen utbildad frisör hemma i garderoben tyvärr. Bild på min förra "frisyr" som heter "låta bli att klippa sig på 5 månader" finns på föregående sida.

låter inte som någon slappardag. Normal dag kanske, men på slappardag så tar man enligt mig inte på sig mer än morgononrock.

Men ta bild på dig iförd den utstyrseln, låter ganska nice. Är det en sån halvlång ullrock för 800kr du har?

Alldeles riktigt KalleR.

Mjo, kanske en vanlig dag :ermm:

Jag kan ladda upp bild snarast möjligt, blir väl imorrn.

jagk änner igen den frisyren (A)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar fortfarande, vad kostar det ungefär att göra dreads? Och vad blir snyggast? Tunna eller tjocka dreads? Som jag har fattat det blir tunnare lättare att ta hand om, längre och i min mening verkar det snyggare. What do yo tink?

Vill verkligen göra nåt med mitt hår, men jag vill inte vara som alla andra bögar och ha nån kort spretig frilla. Okej, inte bögar, men jag vill stå ut lite från mängden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar fortfarande, vad kostar det ungefär att göra dreads? Och vad blir snyggast? Tunna eller tjocka dreads? Som jag har fattat det blir tunnare lättare att ta hand om, längre och i min mening verkar det snyggare. What do yo tink?

Vill verkligen göra nåt med mitt hår, men jag vill inte vara som alla andra bögar och ha nån kort spretig frilla. Okej, inte bögar, men jag vill stå ut lite från mängden...

Funderade också på att skaffa dreads ett tag. Men det blev bara en klippning.

Från mer än axellångt till nån lite halvlång emofrilla. :huh:

Vet inte om jag ångrar mig riktigt. Men nog skulle det vara coolt med dreads :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderade också på att skaffa dreads ett tag. Men det blev bara en klippning.

Från mer än axellångt till nån lite halvlång emofrilla. :)

Vet inte om jag ångrar mig riktigt. Men nog skulle det vara coolt med dreads :>

Jag orkar inte klippa mig kort! :P Passar inte i kort hår. Men mitt hår är väl ner mot axlarna nu... <_< Ska gå och fråga på staden! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...