Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag tror hon är emo (håret), men vad spelar det för roll? Snygg som snygg IMO.

---

Rogue/Rachal/Melody:

Mjo, men vissa emos eller gothare klär och sminkar sig oftast efter den stilen, och då är det ju det man ser. Men jag gillar inte piercingar i näsan på tjejer, antar att det också spelar in en roll.

Hon är säkert gullig, men vinkeln är lite vriden så det är svårt att se . Är det hon själv som tar kortet på sig själv? Det skulle vara enklare att bedöma henne om hon var fotad ifrån en annan vinkel. Pssh, vem bryr sig om lite hår i armhålan? Shish. Och om du känner henne, så borde du väl kunna vara hennes? :shifty:

Anna Faris ^_^

Spelar Cindy i Scary Movie filmerna.

http://www.skins.be/wallpaper/anna-faris/16530/1280x960/

F.ö har jag den som bakgrundsbild just nu.

Hon verkar faktiskt vara väldigt lång... mycket längre än genomsnitts längden för tjejer. Hur lång är hon? Jag tycker hon är för lång, för min smak. Eller så ser det bara så ut på bilden. Jag kanske skulle tycka annorlunda om jag såg henne i verkligheten.

Rätt charmigt fejs tycker jag, sen är hon väl en 25 år gammal eller så. Långt ifrån avdankad i alla fall. :D

------

Looks good.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon är säkert gullig, men vinkeln är lite vriden så det är svårt att se . Är det hon själv som tar kortet på sig själv? Det skulle vara enklare att bedöma henne om hon var fotad ifrån en annan vinkel. Pssh, vem bryr sig om lite hår i armhålan? Shish. Och om du känner henne, så borde du väl kunna vara hennes? :shifty:

Ja, det är henne själv som tagit bilden, orkade inte titta igenom alla bilder jag fick tillgång till när jag frågade om jag fick lägga upp en bild, så jag bara tog en av dom som jag finner hennes ögon vackra på. Jag kanske tar tid någe' annan gång att att leta fram ett bättre kort på henne, men dom flesta ser hon alldeles utflummad ut på.

Blir min? Nah, I don't think so. Hon har ett eget liv, parallelt till mitt eget liv, besides hon är vacker, me is not. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...