Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Om jag får komma kan du få en Djurgårdströja av mig ^_^

Haha du är så välkomen, vad jag sedan gör med tröjan är min ensak :wub:.

@SiXxe:

Håller delvis med, numera kommer jag inte på förrän ett tag efteråt hur mysigt det var haha.

T.ex. börjar jag tänka på förra julen nu så blir det en mysig nostalgikick, men jag hade itne samma mysiga känsla när jag väl var där.

Så var det inte förr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha du är så välkomen, vad jag sedan gör med tröjan är min ensak ^_^.

@SiXxe:

Håller delvis med, numera kommer jag inte på förrän ett tag efteråt hur mysigt det var haha.

T.ex. börjar jag tänka på förra julen nu så blir det en mysig nostalgikick, men jag hade itne samma mysiga känsla när jag väl var där.

Så var det inte förr.

Nej, det hela var liksom mysigare förr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla tidigt för en jultråd däremot, måste jag säga. Rätt störande. Jag lever i hösten, ssh.

Håller med till fullo, själv vill jag inte ens inse att hösten är kommen.. ^_^ Det är fortfarande sensommar! :wub:

Jul är mysigt när det väl är (3 dagar, alltså), men egentligen är det ingen vidare stor grej.

Positivt:

Träffa släkten/familjen

Mat!

Mys-pys

Negativt:

Resten.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jul? redan?...Jag vill fylla år först ^_^

Jag gillar känslan av när familjen på morgonen sitter sammlade efter frukost med lite julmusik på och vi öppnar paketen tillsammans. Klart det är kul att träffa hela släkten också men det blir lite mycket.

Jag gillar inte vinter men julen är mysig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, såg att de sålde Julmust i affären förra veckan. :ph34r: Det känns som julen ska komma tidigare och tidigare varje år.

Jag hatar att köpa julklappar. Springer alltid runt dagen innan, och försöker desperat komma på något billigt som offren kan tänkas tycka om.

Men förra året var jag i Mexiko, så det var ett tag sedan jag firade jul. Det brukar vara ganska mysigt också, men det är tråkigt att det aldrig är snö på jul längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, såg att de sålde Julmust i affären förra veckan. :ph34r: Det känns som julen ska komma tidigare och tidigare varje år.

Jag hatar att köpa julklappar. Springer alltid runt dagen innan, och försöker desperat komma på något billigt som offren kan tänkas tycka om.

Men förra året var jag i Mexiko, så det var ett tag sedan jag firade jul. Det brukar vara ganska mysigt också, men det är tråkigt att det aldrig är snö på jul längre.

Härligt... Julmust är så jävla gott! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, såg att de sålde Julmust i affären förra veckan. :ph34r: Det känns som julen ska komma tidigare och tidigare varje år.

Jag hatar att köpa julklappar. Springer alltid runt dagen innan, och försöker desperat komma på något billigt som offren kan tänkas tycka om.

Men förra året var jag i Mexiko, så det var ett tag sedan jag firade jul. Det brukar vara ganska mysigt också, men det är tråkigt att det aldrig är snö på jul längre.

Va, vadå aldrig snö på jul längre? Det är väl alltid snö på julafton, jag har faktiskt aldrig varit med om att det inte varit snö på julafton!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...