Jump to content

Uppdraget där en mumie ramlar ut ur en ambulans


freddajung
 Share

Recommended Posts

Det är väl ingen reporter... :wacko: Är det inte vittnet so man skulle bomba med granater... ;)

Det kanske det var, i ett av båt-uppdragen skulle man i alla fall döda en reporter i en speeder.

Kasta granater?? Man skulle använda kulsprutorna på polisbåten när man förstörde båtarna... :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske det var, i ett av båt-uppdragen skulle man i alla fall döda en reporter i en speeder.

Kasta granater?? Man skulle använda kulsprutorna på polisbåten när man förstörde båtarna... ;)

Asuka ger en ett uppdrag där an ska döda en reporter i en Speeder, Ray ett där an ska skjuta ner hans kollega vid Fyren i Portland Beach...Kommer du inte ihåg det?? :wacko: I båda dom uppdragen använder man kulsprutan på båten, Men jag menar uppdraget Silence The Sneak där man ska bomba en lägenhet där ett vittne finns... :angry: Det är han som är mumie sen so jag förstått det... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asuka ger en ett uppdrag där an ska döda en reporter i en Speeder, Ray ett där an ska skjuta ner hans kollega vid Fyren i Portland Beach...Kommer du inte ihåg det?? :o I båda dom uppdragen använder man kulsprutan på båten, Men jag menar uppdraget Silence The Sneak där man ska bomba en lägenhet där ett vittne finns... :angry: Det är han som är mumie sen so jag förstått det... ;)

Det var ett tag sedan och det är lätt att man blandar ihop olika uppdrag, men jag hade för mig att det var reportern som överlevde och blev inlindad i bandage. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...