Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Trippelpost. Yay

Första omgången färdig då, Ungefär som man väntade sig, Förutom Linköpings vinst över Frölunda, Jag trodde på oavgjort.

Sen hade HV mycket besvär med Malmö, Märkligt :P

Luleå åkte på pisk, Knappast oväntat med den krisen dom har nu.

Djurgården körde iaf över Mora totalt med 5-2, Det var Djurgården mot Moras målvakt så gott som hela matchen.

Edit. Stava

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt kul, hörde att biljetterna till matchen mot Luleå blev slutsålda på fyra (4) minuter! :P

EDIT: Vet inte om det stämmer, men det har jag hört iaf....

Måste vara tokigt, Igår var det ju över 1000 biljetter kvar till första matchen

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håhåjaja. Får väl fara för att se när Luleå tar sig an Skellefteå. Frågan då är ju bara vilka man ska heja på.

Har aldrig gillat Luleå, Men det blir väl upplopp om jag börjar ropa "Krossa Lule!"

--

Djurgården är etta i serien :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ikväll smäller det. Norrlands derby utav den högre graden, Luleå - Skellefteå. :) Första gången på 15 år, kommer bli mycket känslor i den här matchen skulle jag gissa på.

Själv, som ett inbitet lule fan, tror jag på 4-2 till luleå. ;)

Det är fortfarande 16 år. :lol:

Ska och se på matchen, Sätter mig på den neutrala läktaren eftersom jag inte är något fan av vare sig Luleå eller Skellefteå. Tror Skellefteå vinner med 1-0.

Sen så kommer Djurgården att vinna med 4-2 mot Frölunda också, Har satsat 25kr på det .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fortfarande 16 år. :lol:

Ska och se på matchen, Sätter mig på den neutrala läktaren eftersom jag inte är något fan av vare sig Luleå eller Skellefteå. Tror Skellefteå vinner med 1-0.

Sen så kommer Djurgården att vinna med 4-2 mot Frölunda också, Har satsat 25kr på det .

Argh, ok. :) Var nära iaf... :lol:

Djurgården kommer det gå bra för den här säsongen tror jag. Jag vet inte varför, men dom känns lurig den här säsongen... Likaså Brynäs. ;)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Argh, ok. :) Var nära iaf... :lol:

Djurgården kommer det gå bra för den här säsongen tror jag. Jag vet inte varför, men dom känns lurig den här säsongen... Likaså Brynäs. ;)

Jodå, Helt jävla hopplöst ser det inte ut, Vinner vi mot Frölunda idag så visar vi alla at vi är ett lag att räkna som konkurrant mot dom fyra stora.

Brynäs är.. Bäckström och ingen mer. Har inte direkt någon koll på dom men han är den enda spelaren jag vet där, Förutom Lill-Honken då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, Helt jävla hopplöst ser det inte ut, Vinner vi mot Frölunda idag så visar vi alla at vi är ett lag att räkna som konkurrant mot dom fyra stora.

Brynäs är.. Bäckström och ingen mer. Har inte direkt någon koll på dom men han är den enda spelaren jag vet där, Förutom Lill-Honken då

Brynäs har några intressanta värvningar, där ibland Jiri Bicek som presterat väldigt bra på försäsongen tillsammans med Bäckström. Sen har dom även några andra intressanta "doldisar" som jag tror kommer sticka upp den här säsongen. :)

Skulle gissa på att det bli Kvartsfinal iaf för brynäs, fast något av dom 4 stora tror jag inte dom klarar av. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brynäs har några intressanta värvningar, där ibland Jiri Bicek som presterat väldigt bra på försäsongen tillsammans med Bäckström. Sen har dom även några andra intressanta "doldisar" som jag tror kommer sticka upp den här säsongen. ^_^

Skulle gissa på att det bli Kvartsfinal iaf för brynäs, fast något av dom 4 stora tror jag inte dom klarar av. ^_^

Tror faktiskt att dom slår ut Linköping i kvarten.

Slutspelet blir såhär tror jag (och hoppas)

Kvartsfinaler

Mora - Färjestad

Brynäs - Linköping

Luleå - HV71

Färjestad - Djurgården

Semifinaler.

Djurgården - Brynäs

Luleå - Färjestad

Final.

Djurgården vs. Luleå

Match ett. LHF Hemmalag

2-1

Match två, LHF Hemmalag

1-4

Match tre, DIF Hemmalag

5-2

Match fyra, DIF Hemmalag

2-3 ÖT

Match fem, LHF Hemmalag

3-1

Match sex, DIF Hemmalag

4-2 (Linkan gör hattrick :) )

Match SJU, I Coop Arena, Luleå

Djurgården förnedrar Luleå inför dom 6000pers i COOP, Dom 1000 ditresta Djurgårdssupportrarna jublar!

SM-Guld!

---

Kanske lite orealistiskt, Men iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trippelpost. Yay

Första omgången färdig då, Ungefär som man väntade sig, Förutom Linköpings vinst över Frölunda, Jag trodde på oavgjort.

Sen hade HV mycket besvär med Malmö, Märkligt ^_^

Luleå åkte på pisk, Knappast oväntat med den krisen dom har nu.

Djurgården körde iaf över Mora totalt med 5-2, Det var Djurgården mot Moras målvakt så gott som hela matchen.

Edit. Stava

Moras tränare sa ju att han aldrig någonsin sätt DIF så bra. Men Mora ska inte vara starka i år, det där var bara en paradvinst. Annat ikväll, nu är det mera allvar. Frölunda borta, kan bli ganska intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag satsar på att det blir 4-2 till DIF ikväll.

Bremberg spelar som oftast bra och gör ett par ass till Dragan Umicevic (stavning?). :)

Håller med till 100%!

BTW Umecie, umiskevi, omnekisjevik? Äh, Du stavade säkert rätt ^_^

Nej! Umecievic var det

^

EDIT. ..|

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...