Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Mora leder ju med 15.

Nej i år blir det många resor in till Globen och Hovet.

Jag kan bara se på fyra matcher. Önskar jag bodde inne i den dära lillstaden så man får kvalitéunderhållning.

Luleå-DIF

Skelleftå-DIF

Skelleftå-DIF

Luleå-DIF

Uppskrivna i almanackan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Daniel Larsson M spelar för närvarande i solnablå, Johny Oduya plockades upp från bajen, Nils ekman likaså och så har det varit under hela 90-talet (w00t)

Det där med det ekonomiska skrattar jag åt er. För ett par år sen ville vi (LÄS HAMMARBY, kanske AIK vet inte riktigt) få bort derbygrupperna och arenabolaget. DIF hokky var ett av två lag som sa nej till detta vilket ledde till att de fick var kvar. Så lalalalalalalaaa Hokkyallsvenskan B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Daniel Larsson M spelar för närvarande i solnablå, Johny Oduya plockades upp från bajen, Nils ekman likaså och så har det varit under hela 90-talet :lol:

Det där med det ekonomiska skrattar jag åt er. För ett par år sen ville vi (LÄS HAMMARBY, kanske AIK vet inte riktigt) få bort derbygrupperna och arenabolaget. DIF hokky var ett av två lag som sa nej till detta vilket ledde till att de fick var kvar. Så lalalalalalalaaa Hokkyallsvenskan B)

När du skriver Hokky så menar du möjligtvis Ishockey?

Och vad är det för fel med arenabolag? Man döper sin arena till E-ON, Löfbergs Lila m.m och får pengar för det.

(w00t) ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Daniel Larsson M spelar för närvarande i solnablå, Johny Oduya plockades upp från bajen, Nils ekman likaså och så har det varit under hela 90-talet :D

Det där med det ekonomiska skrattar jag åt er. För ett par år sen ville vi (LÄS HAMMARBY, kanske AIK vet inte riktigt) få bort derbygrupperna och arenabolaget. DIF hokky var ett av två lag som sa nej till detta vilket ledde till att de fick var kvar. Så lalalalalalalaaa Hokkyallsvenskan ;)

ja det är tre stycken spelare. Jag kan inte kalla er vårat farmarlag för att vi hittat tre stycken spelare från eran trupp.

Det där förstår jag inte riktigt vad du menar. Men jag skiter i det också för det är säkert någon form av ofaktalös text.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öppna serier, inga derbygrupper, direkt upp och ner flyttningar var det jag menade och det sa jyrgårn frölunda och färjestad ne jtill!

Vad vore det för kul om man inte fick möta lag från hela sverige?

Och sen snälla.. Lär dig skriva Djurgården och Hockey, Inte jyrgårn o hokky

Edajt; Stavis

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan bara se på fyra matcher. Önskar jag bodde inne i den dära lillstaden så man får kvalitéunderhållning.

Luleå-DIF

Skelleftå-DIF

Skelleftå-DIF

Luleå-DIF

Uppskrivna i almanackan

Det var ju bara kanon matcher ju :) hejjar faktiskt lite grand på skellefteå med, då farsan är gammalt Skellefte-fan. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju bara kanon matcher ju :) hejjar faktiskt lite grand på skellefteå med, då farsan är gammalt Skellefte-fan. :>

Inte mycket annat att göra, Jag är fastfrusen i den där byhålan Luleå.

Hejar självklart på SAIK om/när Djurgården åker ut i slutspelet och SAIK är kvar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad vore det för kul om man inte fick möta lag från hela sverige?

Och sen snälla.. Lär dig skriva Djurgården och Hockey, Inte jyrgårn o hokky

Edajt; Stavis

Ja man möter alla lag lika många gånger (som i fotbollsallsvenskan) och direkta upp och nedflyttningar (ingen kvalserie).

"Jyrgårn... är inte det ett hokkylag?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja man möter alla lag lika många gånger (som i fotbollsallsvenskan) och direkta upp och nedflyttningar (ingen kvalserie).

"Jyrgårn... är inte det ett hokkylag?"

Hockey är inte fotboll, Hockey ska ha och och nerflyttningar MED kvalserie.

Ang. Det där andra i ditt inlägg så formulerar du dig så dåligt så att jag inte kan läsa det. Gör om gör rätt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På det glada 90 talet var det allt raka upp och ned flyttninar + kval för den som kom "3:e sist" så hockey eller förlåt hokkyförbundet: gör om gör rätt.

Du har hört talas om punkt och kommatecken va?

90-talet var då, Nu är nu. Lev med det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prcis då var då nu är nu...

Då: DIF ett topplag

Nu: DIF ett mittenlag

Erhm. Vad har det med saken att göra?

Jag lever med det, Vi kan fortfarande vinna vilket år som helst.

Sluta med ditt 90-talstjat nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...