Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Jag tycker inte att hockey är så kul, jag håller bara koll på elitserien om det går bra för Brynäs :mellow:

Niklas Bäckström lär antagligen vinna ett tiotal matcher åt er på egen hand. Lycka till :)

DIF kommer att komma till final iår. Jag kan nästan lova det

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja man ska inte lova för mycket. Men truppen är för underbar. Härlig blandning gamla och nya. Gamla gardet med Falk-Ronnie-Johannsson-Linkan finns kvar plus att våra nya kuggar Thörn-Ribbenstrand-Ridderwall-Löfberg och allt vad dom heter. Sen är nyförvärven riktigt bra där vi fått b.la Dragan Umicevic, Pär Bäcker, Morten Ask, Fimpen, Martin Lindman för att nämna några. Nej iår blir det spännande, och framför allt, en starkare klack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men hur skulle dif klara sig då? Vet du varför dif inte vinner guld längre? för bondeföreningarna har börjat köpa från bajen som annars varit difs "farmalag" (w00t)

Sthlmlagen FTW

@DensomsaLuleå: Inte en chans, Ska bli jättekul att reta alla i skolan efter varje luleåförlust B) Skämt åsido, Den där nya slovenen dom köpte ser bra ut, Och sen har du Åkerström tillbaka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@DensomsaLuleå: Inte en chans, Ska bli jättekul att reta alla i skolan efter varje luleåförlust :lol: Skämt åsido, Den där nya slovenen dom köpte ser bra ut, Och sen har du Åkerström tillbaka

Sanna mina ord, dom kommer gå långt den här säsongen lule (w00t) Jepp, Tomas Sourvy, sen har dom ju tecknat med Lubos bartecko sedan tidigare... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite ironiskt att spelaren man hatade mest av allt just går till Djurgården. Pär Bäcker är ingen snubbe jag förvämtar mig särskilt mycket över, tror han är mer värvad för att sätta lite fart i truppen och ta smällarna som våra juniorer bangar i vissa situationer.

Sen kan jag säga till dibel att anledning till att vi har mer problem nu är att vi är klenare ekonomiskt. Vi tar in egna juniorer vilket jag tycker har funkat bättre än dina så kallade importer som vi skaffat från ditt lag. DIF är det ända laget med bra framtid och många lovande juniorer. Sen behöver man inte värva sig fram till framgång, DIF har två uländska spelare, ändå är dom så jävla mycket bättre än Bajen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite ironiskt att spelaren man hatade mest av allt just går till Djurgården. Pär Bäcker är ingen snubbe jag förvämtar mig särskilt mycket över, tror han är mer värvad för att sätta lite fart i truppen och ta smällarna som våra juniorer bangar i vissa situationer.

Sen kan jag säga till dibel att anledning till att vi har mer problem nu är att vi är klenare ekonomiskt. Vi tar in egna juniorer vilket jag tycker har funkat bättre än dina så kallade importer som vi skaffat från ditt lag. DIF är det ända laget med bra framtid och många lovande juniorer. Sen behöver man inte värva sig fram till framgång, DIF har två uländska spelare, ändå är dom så jävla mycket bättre än Bajen.

Vi är det svenskaste laget i serien. Alla andra har typ 5-10 importer a lá Frölunda.

Men som sagt, DIF's framtid är ljus, Om än ljusare än gårdagen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...