Jump to content

Officiella nostalgitråden


sobe
 Share

Recommended Posts

Och lördagsgodis. :o

Ord på den.

När jag tänker på min barndom tänker jag, kunna göra exakt vad man vill utan att skämmas för det, kunne leka exakt vad man ville och hur man ville, allt var så fritt och bekymmerslöst när man var liten, jag saknar det, det gör jag verkligen, nästan ibland så man önskar att man kunde göra en tidsresa bakåt och börja om.

Men om vi ska tänka materiella ting, vårat gamla SEGA, (ord på dig igen the_go igentligen ^^), mitt psone, och mitt första spel toca touring car championship, fan vad jag lirade det, och utmanade pappa, och så tävlade vi mot varandra, miss the old times, nu ser man honom nästan aldrig längre :mellow: .

Barnprogrammen, älskade morgonprogrammen och var jämt vaken tills de började.

Lego, byggde nästan jämt med lego, hade massor av lego saker man byggt som prydnader, kommer ihåg när jag och en barndomskompis och hans storebror gjorde en hel stad av legohus, lite mer verklighetsliknande, inte bara en fyrkant. Och så lekte vi med det :rolleyes: .

Well , mer kommer när man orkar tänka klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det ni minns mest ifrån er barndom är hur ni satt på ett forum?

Själv minns jag knivslagsmål mellan far och mor, och hur min mamma inte behandlade mina systrar särskilt väl. Trevliga barnminnen är det snålt med. Men hon har väl bättrat sig lite.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det ni minns mest ifrån er barndom är hur ni satt på ett forum?

Själv minns jag knivslagsmål mellan far och mor, och hur min mamma inte behandlade mina systrar särskilt väl. Trevliga barnminnen är det snålt med. Men hon har väl bättrat sig lite.

Nej men... :'(

Bugg tuggumi... och det som simpa skrev. Exakt det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det ni minns mest ifrån er barndom är hur ni satt på ett forum?

Själv minns jag knivslagsmål mellan far och mor, och hur min mamma inte behandlade mina systrar särskilt väl. Trevliga barnminnen är det snålt med. Men hon har väl bättrat sig lite.

Usch, tufft det där..

Kommer ihåg när vi inte fick titta på Power Rangers, för att det var för våldsamt. Trots det så hade man ju alla karaktärer som leksaksfigurer.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...