Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

Ingen mer än mig som älskar både låten Down och musikvideon med samma namn ?

:o

Jo för fan, Down är skön som satan. Älskar Marks röst i den.

SlIpKnOt : Älskar Mark frisyr i den videon, helt galen :rolleyes:

Vems röst gillar ni bäst? Mark eller Tom?

Personligen älskar jag Marks röst. När den är lugn är den mörk och späd och behglig att lyssna på, när den är ljus är den också behaglig att lyssna på. Medan Toms röst är lite mer...stickig. Fasten den är bra.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo för fan, Down är skön som satan. Älskar Marks röst i den.

SlIpKnOt : Älskar Mark frisyr i den videon, helt galen :D

Vems röst gillar ni bäst? Mark eller Tom?

Personligen älskar jag Marks röst. När den är lugn är den mörk och späd och behglig att lyssna på, när den är ljus är den också behaglig att lyssna på. Medan Toms röst är lite mer...stickig. Fasten den är bra.

Tom låter lite väl bögig i Angels and Airwaves men annars är hans röst cool.

Jag föredrar dock Mark's.

Jag har 7 skivor med musikvideos och livematerial med Blink. Har ni sett Behind The Scenes när All The Small Things-videon vinner MTV Music Awards? Den måste ni se!

Så har jag Live at Big Day Out Sydney 2000 och typ alla livevideos som finns med dem! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sett Behind The Scenes när All The Small Things-videon vinner MTV Music Awards? Den måste ni se!

HAHA! Den äger! När Mark ska kolla hur pubilken är ute på gatan, han går ut och alla bara vrålar, och hans min efter det. Prislöst :D

Ganska kul när Tom är så jävla nervös också, även att dom håller på och lattja med andra kändisar, typ ropar på Justin Timberlake.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo för fan, Down är skön som satan. Älskar Marks röst i den.

SlIpKnOt : Älskar Mark frisyr i den videon, helt galen :D

Vems röst gillar ni bäst? Mark eller Tom?

Personligen älskar jag Marks röst. När den är lugn är den mörk och späd och behglig att lyssna på, när den är ljus är den också behaglig att lyssna på. Medan Toms röst är lite mer...stickig. Fasten den är bra.

Mark !. Tom var sjukt rolig, men månaderna innan dom splittrades var han ett sånt jävla svin, tappat all respekt för honom. Mark sjunger bättre, egentligen sjunger Tom som en kratta, men det går bra i vissa låtar, typ my pet sally, Anthem pt2 och såna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mark !. Tom var sjukt rolig, men månaderna innan dom splittrades var han ett sånt jävla svin, tappat all respekt för honom. Mark sjunger bättre, egentligen sjunger Tom som en kratta, men det går bra i vissa låtar, typ my pet sally, Anthem pt2 och såna.

Jag tycker som du, efter att ha läst intervjun med Mark nu så gillar jag inte alls Tom. Mark är och har alltid varit bäst. AvA Suger anyways...

Förövrigt kan jag säga att en intervju med Tom har gjorts och kommer läggas upp på nätet snart, en exakt likadan intervju som med Mark, där fansen själva får ställa frågorna. Om han säger att Mark ljuger nu så blir jag förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker som du, efter att ha läst intervjun med Mark nu så gillar jag inte alls Tom. Mark är och har alltid varit bäst. AvA Suger anyways...

Förövrigt kan jag säga att en intervju med Tom har gjorts och kommer läggas upp på nätet snart, en exakt likadan intervju som med Mark, där fansen själva får ställa frågorna. Om han säger att Mark ljuger nu så blir jag förbannad.

Vart läste du att den intervjun ska komma upp ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbart !. Jag har redan tappat all min respekt för honom, men jag antar att han får en sista chans nu i denna intervjun.

Edit; Hittade en intervju med Tom nu, vet inte om det är den du snackar om, men det verkar så. Läs och njut >_<

http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseacti...24-0fb742f021c8

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Förlåt för att jag drar upp den här tråden.

+44 har släpp 2 nya låtar.

When Your Heart Stops Beating

Lycanthrope

Det är mycket bättre än AVA och liknar Blink 182 mer. :)

Jag håller med, älskar dom!

Detta albumet kommer slå allt. Dom är ju även ute på turne nu, Plus 44. Så vi kan vänta oss en massa fina videoklipp inom kort.

Woho!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni berätta lite kortfattat om vad Tom har gjort?

Efter många år med Blink blev Tom helt utbränd, och orkade ingenting längre. Mark och Travis ville spela in en ny skiva och åka ut på turnè, men Tom orkade inte, han kände att han var tvungen att spendera tid med familjen.

Mark och Travis gick såklart med på det, och sa att en månad off borde göra susen, men Tom krävde ett halvår. Bit för bit blev han bara egoistisk när det gällde bandet, han gick med på att påbörja en inspelning av en ny skiva, men ville inte spela in den någon annan stans än i sitt hus, medans Travis fick åka varje dag från San Diego till Los Angeles för att spela in sina trummor, och Mark och Travis tyckte inte att ett band fungerar som så att man spelar in sitt på olika ställen. Ett band spelar in tillsammans.

Allt gick ju efter Tom's krav tillslut, och en dag ringde deras manager och sa att Tom inte längre var medlem i Blink 182. Tom hade bytt telefonnummer och ville inte prata med dom, bara sådär, Efter 13 år tillsammans. Nu spelar han med Angels And Airwaves, och jag har hört honom sagt både det ena och det andra om Blink.

T.ex- "I don't miss the blink days", "We're not another punkrock shit band, who plays punkrock shit songs".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...