Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att den börjar bra med Saturday Love men sedan är det ju för fan en karbonkopia av låtar från tidigare plattor. Vissa låtar är ändå underhållande (åtminstone de tre första), men AVA hade kunnat vara så mycket större och bättre om Tom kunde ge sig fan på att skriva åtminstone ETT nytt jävla gitarriff. Jag gillar AVA men vid det här laget börjar jag bli förbannad på all återvinning.

Extremt true.

När kommer Blinkumentary btw?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
  • 1 month later...

Eftersom jag tyvärr missade spelningen i O2 (när jag skulle gå med Adrian) var jag tvungen att hitta ett nytt datum att se Blink på, vilket turligt nog dök upp nästan direkt. Idag såg jag äntligen de spela och det på Brixton Academy som är en sjukt bra konsert"arena". Intimt, litet och grym atmosfär!

Spelningen var riktigt bra och publiken var helt galen. De körde även ett akustiskt gig mitt i hela showen som var konsertens höjdpunkt. Även hur många gamla låtar som helst. Grymt nöjd. 4/5! Stod nästan längst fram också!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...