Jump to content

Katt-Tråden


Mikolan
 Share

Recommended Posts

Det går inte att lära ut saker till katter, men de lär sig själva. Vi har ett rum i vårat hus där det finns massvis med porslin och grejer, och där finns ingen dörr, så vi har satt upp en sån här ringklocka som man har i butiker. Du vet, så det piper när man går förbi. Han vet att det piper när han går förbi, och att vi kommer och skäller ut honom. Han vet även att den inte piper oftare än max en gång på fem sekunder. Därför brukar han iblan smyga efter oss då vi går in i rummet, varefter han gömmer sig.

Och hurvida katter kan visa känslor... Jag tror att katternas känslor är mer äkta så att säga...

Alltså gillar de att lura sina ägare, hundar är lydiga, snälla och gosiga, åtminstone de hundar jag har haft och en som jag fortfarande har. Eftersom katter gillar att lura sina ägare så kanske katter har mer falska känslor, så att säga? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Post some fucking cats? Ska dom göra nåt speciellt då?

Katter är fina djur. Jag älskar våran katt (förutom när den ska ställa sig utanför dörren mitt i natten och jama så att grannarna hör :) ). Den är så vacker, hade postat en bild på den, men har inga bilder nu på lager. Finns nog inga bra på henne heller. Selma omdöpt till Semlan a.k.a Aragorn. Aja, här får ni en bild på en grym katt.

bad-cat_739233_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma min som Stewie! :)

Hell yeah, that's my kittie- kittie. :unsure:

Edit.

Jao. Här har ni en underhållande film:

http://www.youtube.com/watch?v=49QYRMH-IdQ...ch=crazy%20cats

Haha, den var bra! :wub:

Hittade en tvåa, slutet är skitbra! :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=9EalQUb1VOo...ch=crazy%20cats

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min dumma katt (halvhund, han går med klorna ute). Han kommer även när jag ropar på honom.

Min smarta, lite äldre katt. Han vet hur man öppnar dörrar, att man måste ta bort spärren för att öppna fönstret samt lite annat bra-att-ha. Han är självständigheten personifierad, och man måste vara en elak, pedant kontroll-människa för att inte tycka om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...