Jump to content

Folk lämnar pga att de känner sig hatade


Tweak
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Precis, Tweak. Mr dubbelmoral. Skäms på dig.

Jag tycker du är orättvis mot mig. Jag tyckte du gjorde två onödiga grejer i två olika trådar, och reagera på det. Sedan fick jag veta att du kände att både jag, Stellhell och R2D2 var på dig hela tiden, eller att dom hade varit det iaf och nu jag också. Då skrev jag direkt:

"Men det var inte meningen att få dig att känna att "alla" (i det här fallet jag, stellhell och ärrtvå) var "på" dig, så om det kändes så ber jag om ursäkt, för så vill jag inte att någon ska känna"

Jag kan också göra fel, Emil, och även om jag inte tycker det i detta fallet, jag tyckte du gjorde fel när du skrev sådär onödigt i legalisering-av-cannabis-tråden, men jag kanske gick för hårt åt dig, och det var taskigt av mig isf, och jag ber än en gång om ursäkt för att jag fick dig att känna att alla var på dig.

Men jag vet att du aldrig kommer förstå mig, det är helt sjukt faktiskt så jag vet inte ens varför jag försöker förklara, jag ville väl bara säga det ur min synvinkel, det här bråket alltså. Men det är ju så jävla onödigt, och nu är det ju du som är på mig.

Jag vet att du kommer svara någonting som leder till en fortsatt diskussion som handlar om saker långt ifrån det som jag skrev här, det blir alltid så. Kan du inte bara godta min ursäkt och försöka fatta att det är inte alltid bara ens fel i ett bråk?

Du kan tänka över vad du kan göra annorlunda, precis som jag gör/har gjort.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Rett synd att folk lemnar forumet. Ner alla registrerar sig her so er alla utanfor. Jag var sjelv utanfor och er det ibland ockso. Det har blivit non son her grejj att man moste vara vuxen eller ha ett vuxet skrivande for att tjena respekt. Men o andra sidan so er man mer serios ner man er eldre. Man skriver po allvar medans tonoringar skriver lite mer po skojj men endo smott seriost.

Vill man tjena lite respekt for man holla sig till Seriosa topics och skriva seriosa inlegg.

Det er so jag tycker iallafall :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rett synd att folk lemnar forumet. Ner alla registrerar sig her so er alla utanfor. Jag var sjelv utanfor och er det ibland ockso. Det har blivit non son her grejj att man moste vara vuxen eller ha ett vuxet skrivande for att tjena respekt. Men o andra sidan so er man mer serios ner man er eldre. Man skriver po allvar medans tonoringar skriver lite mer po skojj men endo smott seriost.

Vill man tjena lite respekt for man holla sig till Seriosa topics och skriva seriosa inlegg.

Det er so jag tycker iallafall :huh:

Nja, på ett sätt kan jag hålla med dig men se på t.ex Siana, han är snäll mot allt och alla, lekfull och allvarlig. Man kan få respekt på massa olika sätt, att vara rolig, smart, hjälpsam eller vad som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, på ett sätt kan jag hålla med dig men se på t.ex Siana, han är snäll mot allt och alla, lekfull och allvarlig. Man kan få respekt på massa olika sätt, att vara rolig, smart, hjälpsam eller vad som helst.

Men varför måste alla vara så seriösa? Jag är inne på forumet för att ha kul när jagh inte har nåt bättre för mig, men vissa värkar vara här för skapa världshistoria.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men varför måste alla vara så seriösa? Jag är inne på forumet för att ha kul när jagh inte har nåt bättre för mig, men vissa värkar vara här för skapa världshistoria.

Haha, alla är väl olika. Jag är nog jävligt seriös men det är kul att diskutera tycker jag, brukar inte precis göra det i mitt "vanliga liv", utan jag och mina kompisar gör helt andra grejer och då är det bra som ett komplement.. Så kan jag känna i alla fall.

Sen måste man ju hålla det på en seriös nivå, därför vi har mods och admins och det. Funkar som sagt inte med personpåhopp, spam och lekar och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jobbiga är att man kan bli idiotförklarad av någon om man inte är överens med denne i en disskution. Liksom... detta är ett disskusions forum (vafan hur stavas det?) det är ju till för att diss... prata på.

Jag vet att mycket folk här tycker att jag t.ex. spammar och jag ska försöka bättra mig.

Har det blivit bättre med rövslickandet nu tycker du? Eller hatar du mig fortfarande? :huh:

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jobbiga är att man kan bli idiotförklarad av någon om man inte är överens med denne i en disskution. Liksom... detta är ett disskusions forum (vafan hur stavas det?) det är ju till för att diss... prata på.

Jag vet att mycket folk här tycker att jag t.ex. spammar och jag ska försöka bättra mig.

Har det blivit bättre med rövslickandet nu tycker du? Eller hatar du mig fortfarande? :rolleyes:

Alltså när jag beskyllde dig för at rövslicka dolk, det var när du skrev saker i stil med: "OH försvarad av den store Tweak" bara för att jag höll med dig i en diskussion´. Då kan man ju säga att du "rövslickar" mig, och så gjorde du upprepade gånger på mer "respekterade" medlemmar. Men du verkade ju tro att jag menade att du rövslickade amdins och mods, men det menade jag inte.

Jag har aldrig hatat dig, ledsen att jag sa det, man ska inte hata folk pga deras åsikter men vi har väldigt olika åsikter i många frågor, antar jag, och det är väl lugnt för mig antar jag.. Får väl försöka få dig att förstå nästa gång någon gör en tråd i stil med alkohol, homosexualitet, invandring och/eller rasism. Brukar komma nån gång då och då ju..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, alla är väl olika. Jag är nog jävligt seriös men det är kul att diskutera tycker jag, brukar inte precis göra det i mitt "vanliga liv", utan jag och mina kompisar gör helt andra grejer och då är det bra som ett komplement.. Så kan jag känna i alla fall.

Sen måste man ju hålla det på en seriös nivå, därför vi har mods och admins och det. Funkar som sagt inte med personpåhopp, spam och lekar och sånt.

Nej nej men man behöver ju inte ha en massa idioter som börjar gapa och rapportera så fort nån unge skriver fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För en som inte är så aktiv längre, vem/vilka har lämnat/tänker på att lämna?

Okka har jag för mig har lämnat. Sen blev det lite snack om att några andra också hade tänkt lämna men jag vet inte vad som hände.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jobbiga är att man kan bli idiotförklarad av någon om man inte är överens med denne i en disskution. Liksom... detta är ett disskusions forum (vafan hur stavas det?) det är ju till för att diss... prata på.

Ja, men ibland skriver personer så sjukt korkade saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En del medlemmar och folk här är lite för efterblivna tycker jag. Idioti.

Haha >_< .

Ehm, för att tillföra något, så tycker jag inte att det är allt för elakt längre, när jag lämnade var det helt klart värre, sedan verkar det ha förbättrats under tiden jag varit borta så nu är det inte lika farligt tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...