Jump to content

Var är ni...


The Balla
 Share

Recommended Posts

Okej, själv har ja gjort alla uppdrag i stounton island förutom dom hos pastorn. som jag precis ska börja med

OH! just ja gjorde just alla 10 banor på crossbanan i portland så ja fick "manschez" haha ser ungefär ut som en 250... hehehe den e fett härlig (ingen skilldnad) men fixa den!:) :)

Har för mig att manchez är bättre på gupp än sanchez

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var tider det. San Andreas hade aldrig blivit San Andreas utan alla myter om Bigfoot och annat, dessvärre är den tiden förbi vilket är väldigt synd. Får väl hoppas det blir likadant med nästa stora GTA!

För att inte lämna detta inlägg helt i offtopic så kan jag berätta att jag nu är uppe i 14%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan daniel vercetti fick du det inte idag heller! B) shiet.. stick o köp det fort som fan på game då:P hehe ja tror ja gjort ca äh fan vet inte procent men e iaf i mitten av stounton island ännu typ har just vart på coop o köpt dasspapper på extra pris whahaha men nu ska ja "gejma" lite:D WOO :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det några sådana här 100% listor och kartor över diverse samlings-grejer?

Tror den har en 100% checklist, men se upp då den listar alla uppdragen också om du inte vill veta hur många uppdrag det finns. Kopiera och klistra in.

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr..._auto_lcs_i.txt

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...