Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag blir jävligt förbannad på mig själv, eftersom jag bara inte kan låta bli att stoppa upp pennan som egentligen ska ligga framför mig på skrivbordet i näsan.

Helt ärligt, jag gör det utan att tänka på det. Sitter med den i näsan nu. :shifty:

Trycker du upp din penna i näsan? >_< >_<

Förlåt men det låter så jävla roligt! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trycker du upp din penna i näsan? >_< >_<

Förlåt men det låter så jävla roligt! >_<

Hehe, jo jag kan förstå det.

Och det värsta är att jag är helt seriös. Jag kör upp den där omedvetet, så fort jag sätter mig vid datorn. (Har hållt på ända sedan jag hittade den här pennan här för någon vecka sedan)

:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som drar in saker som inte har något med diskussionen att göra när de blivit ordentligt knäckta. T.e.x. "din mamma" eller helt enkelt någon som börjar prata om någon/något som inte har något att göra med ämnet. Japp, om du känner dig träffad så är du antagligen en sån här människa. Gå om lekskolan.

Lögnare.

Förrädare.

Falska "vänner".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jo jag kan förstå det.

Och det värsta är att jag är helt seriös. Jag kör upp den där omedvetet, så fort jag sätter mig vid datorn. (Har hållt på ända sedan jag hittade den här pennan här för någon vecka sedan)

:shifty:

Nu är jag bara glad att jag inte träffade dig på Naturhistoriska uppe i Stockholm >_<

Jag hatar klockan. Den säger nu att den är runt tio över och jag måste dra så jag inte missar bussen till sommarskolan. Tiden är endast en uppfinning för att stressa folk. Bort med den. Nu kommer till och med mor min och tjatar på mig. Jag är stressad. GRARGH! >_<

Edit. BUGG! Snart kvart över ju!

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hata dem jävla hemmafruarna som hänger på lyxcaféer hela dagen med sina störande väninnor och deras äckliga lyxkaffe... B)

Pour que :P

Varför exakt stör du dig på dom? Som sagt, REGEL 1:

Inga enmeningssvar, typ "hatar fjortisar", utan ge fulla definitioner till varför...

Någonting jag hatar: De maniskt konflikträdda.

Varför? De vågar inte stå för sina åsikter, och vågar ibland inte ens bilda åsikter. Folk som röstar på Socialdemokraterna bara för att alla grannar och polare gör det. De som inte vågar säga ett ont ord till någon för att de är rädda att bli kallade sexister, rasister, homofober eller något annat. Skitirriterande då man snackar med någon som antingen håller med om allt man säger utan eftertanke, eller som ställer sig i ett gäng och yttrar de åsikter de flesta i gänget har. SÄG VAD DU TYCKER! Detta är en DEMOKRATI!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någonting jag hatar: De maniskt konflikträdda.

Varför? De vågar inte stå för sina åsikter, och vågar ibland inte ens bilda åsikter. Folk som röstar på Socialdemokraterna bara för att alla grannar och polare gör det. De som inte vågar säga ett ont ord till någon för att de är rädda att bli kallade sexister, rasister, homofober eller något annat. Skitirriterande då man snackar med någon som antingen håller med om allt man säger utan eftertanke, eller som ställer sig i ett gäng och yttrar de åsikter de flesta i gänget har. SÄG VAD DU TYCKER! Detta är en DEMOKRATI!

Huh? Socialdemokratin är ju dött kött på dött lik om man ska tolka opinion efter allt ogjort folk säger sig ha med Göran och hans, som det tycks, obefintliga kamrater. Överallt är han hatad. Politik i sig följer samma nerspottade fack. ”Fy för politik. Fy för Göran.” låter det nästintill var man än går. Det - att politik är idioti - till trots säger folk att: ”Om man överhuvudtaget ska bry sig, så är Reinfeldt the shit.” Rättvisa och tacksamhet efterfrågar Svenson. ”Begår man brott ska man straffas hårt. Gärna ska invandrare straffas, då de inte följer ’svenska normer’”.

Den unga Svenson säger sig, precis som sina föräldrar, också ha tycke för Reinfeldts politik. Förvisso verkar de flesta av dessa Reinfeldtjugend’s inte förstå sin mästares parti och dess budskap, men rashat, det har de upp i röven. Blått står för hat mot rasliga olikheter, det vill säga sann rättvisa - det har de lärt sig.

Jag kan inte gå med på att moderaternas popularitet speglar något vidare genomtänkt åsiktsbildande utifrån partiets sympatisörer, utan snarare rent, äcklande grupptryck.

Onekligen är det ett problem, det här med blinda åsikter. Att Socialdemokraterna har dragit nytta av det är emellertid fel. Moderaterna är att klandra.

---

Visst, jag generaliserade en aning just – inte för att du är bättre på att skilja på folk – men i mån och mycket följer den nutida svenskens åsikter vad jag just beskrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stör mig som fan på alla som vill va "gangsta" för dom tycker det låter coolt. Dom har absoulut ingen aning om vad det innebär. De lyssnar på hip-hop och använder ordet niggah friskt. De ska även göra såkallade "niggahhandslag" varje gång folk träffas.

Om jag tänker på samma sak som du så är det knappast "niggahhandslag", det hör till hiphoplivsstilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på hur Sverige sköter alkoholkonsumering*, Systembolaget borde inte ha sina huckleripriser utan Göran borde släta ut skattekopplet och låta det andas ut lite. Systembolaget bordeläggas ner och alkohol borde säljas i affärer. Ett tänkbart villkor är ju att affären måste ha liscens för att få sälja dryckre med högre alkoholvolym än 7%. Ja, jag tycker det. Starköl/starkcider borde säljas i affärer och inte på systemet. Varför säljs det på systemet? Om det ska säljas på systemet ska det var stark sprit som ska säljas där och inte nå fjolliga cidrar.

*=Kan man säga alkoholkonsumering då man är källan eller gäller det bara för konsumentens?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir irriterad på alla som lyssnar på anorlunda musik än vad jag gör.

Jag är musik facist och förblir det. Min musik är den bästa och därför fattar jag inte varför alla är så dumma så att dom lyssnar på dålig musik (dvs. sån musik som jag inte lyssnar på).

Jag är också irriterad på att det finns så mycket värdelösa och onödiga människor som egentligen inte behöver finnas. De är bara utfyllnad och det är så jobbigt att hitta de människor som är sköna att hänga med.

jag måste klaga på alkoholmonopolet systembolaget har också, Danmark=Bra förebild! ->Ta efter Sverige!

Och tillsist så hatar jag ju självklart också gotare.

varför?jo, alla måste hata gotare helt enkelt.

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir jävligt förbannad på mig själv, eftersom jag bara inte kan låta bli att stoppa upp pennan som egentligen ska ligga framför mig på skrivbordet i näsan.

Helt ärligt, jag gör det utan att tänka på det. Sitter med den i näsan nu. ^_^

Seriöst :lol:

Samma här, fast med AA batterin :lol:

HAHAHHA

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag lite sur på Network Technical AB i Kungsbacka för att jag måste skicka dit datorn för tredje gången p.g.a. grafikkortsproblem. Varför kan de inte säga åt mig att jag måste ladda ned nya drivrutiner till datorn istället för att låta mig höra det från någon som går natur? Men visst, de får skylla sig själva. Sätter de in ett nytt grafikkort blir det deras femte de måste ge mig gratis because of the 3-year guarantee...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...