Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag hatar dom där förbannade låtsas hip hoparna inne i stan, dom är typ 20 stycken och dom hatar vårt raggargäng fast vi inte gjort ett skit mot dom, dom vill alltid slåss när dom ser oss, och dom äcklar sig på våra bilar (går inte in på hur om ni inte gillar bajs på motorhuven) och dom vågar aldrig göra något om dom är ensamma, dom ska alltid skrika åt oss om dom ser oss när dom är flera stycken, men dom veti nte ens vilka vi är om dom är ensamma. sen klär som sig som riktiga fjortis hip hopare. dom vet fan inte ens vad hip hop är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anmäl honom!

Han kan ju fan skada någon. Antagligen går jäveln på steroider. Har du inget bevis för att han försökte sticka ner dig kan sätta fast honom på det!

Hur jag vet att han går på steroider? Omdömet rubbas (man kan fortsätta ge någon spö även om man vet att man redan har dödat honom), man blir agressiv, klarar inte av att ha något förhållande...

Utala dig inte om aas, eftersom du uppenbart inte har någon koll alls på dess effekter och bieffekter.

Sen vill jag även passa på att klaga på min trasiga axel vilket gör att jag inte kan träna ordentligt på ca 2 månader, och pga av det kommer jag tappa en del massa och oerhört mycket styrka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar med andra ord som att det finns en god anledning att du inte ska ha "saken" i huset. Min gissning: ett knogjärn.

---

On Topic: Det är dålig stämning på forumet... för mycket bråkiga idioter, omogna barn, pinsamma patrioter och kassa admins/mods. Plus att de flesta av mina "forumvänner" inte är aktiva av olika anledningar. Ett par trevliga typer kvar som tur är.

Nej, nej, nej .. inga vapen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar dom där förbannade låtsas hip hoparna inne i stan, dom är typ 20 stycken och dom hatar vårt raggargäng fast vi inte gjort ett skit mot dom, dom vill alltid slåss när dom ser oss, och dom äcklar sig på våra bilar (går inte in på hur om ni inte gillar bajs på motorhuven) och dom vågar aldrig göra något om dom är ensamma, dom ska alltid skrika åt oss om dom ser oss när dom är flera stycken, men dom veti nte ens vilka vi är om dom är ensamma. sen klär som sig som riktiga fjortis hip hopare. dom vet fan inte ens vad hip hop är!

Det kallas lindex-hiphopare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag hatar dom där förbannade låtsas hip hoparna inne i stan, dom är typ 20 stycken och dom hatar vårt raggargäng fast vi inte gjort ett skit mot dom, dom vill alltid slåss när dom ser oss, och dom äcklar sig på våra bilar (går inte in på hur om ni inte gillar bajs på motorhuven) och dom vågar aldrig göra något om dom är ensamma, dom ska alltid skrika åt oss om dom ser oss när dom är flera stycken, men dom veti nte ens vilka vi är om dom är ensamma. sen klär som sig som riktiga fjortis hip hopare. dom vet fan inte ens vad hip hop är!

Én fråga: är du verkligen en raggare? Eller är du en av dom där som åker omkring i en Volvo 142 med sydstatsflagga där bak och tycker det är en riktig raggarbil? I så fall är du låtsasraggare precis som dom är låtsashipphoppare! Min styv-systerdotter (tre månader äldre än mig för övrigt) är VERKLIG raggare, hon skulle knipsa skallen av dig om du hade varit såsom jag tidigare beskrivit!

Nä, men seriöst, det går alltid åt pipan då kulturer krockar. Dom du snackar om beter sig som om dom kom från ghettot, och borde i min mening därför skickas dit!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Én fråga: är du verkligen en raggare? Eller är du en av dom där som åker omkring i en Volvo 142 med sydstatsflagga där bak och tycker det är en riktig raggarbil? I så fall är du låtsasraggare precis som dom är låtsashipphoppare! Min styv-systerdotter (tre månader äldre än mig för övrigt) är VERKLIG raggare, hon skulle knipsa skallen av dig om du hade varit såsom jag tidigare beskrivit!

Nä, men seriöst, det går alltid åt pipan då kulturer krockar. Dom du snackar om beter sig som om dom kom från ghettot, och borde i min mening därför skickas dit!

Vad är raggare... Egentiligen? :)

Jag har bara fått bilden av att de är riktigt högljudda, otrevliga, översittare och rent generellt dåliga människor. Är detta fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vad är raggare... Egentiligen? :)

Jag har bara fått bilden av att de är riktigt högljudda, otrevliga, översittare och rent generellt dåliga människor. Är detta fel?

Folk som glider omkring i äldre bilar (amerikanska ska det vara och inget annat), lyssnar på äldre musik(gärna rockabilly, hillbilly och en massa skit jag inte minns namnet på) och är klädda i tidlösa kläder och har hopplöst omoderna frisyrer.

Högljudda är alla raggarwannabees, som jag beskrev i mitt föregående inlägg. De brukar vara obildade kommunistfyllon från landet. Sånna känner jag också!

Minns då jag tog studenten för några veckor sedan. Var någon som hade hyrt en porsche boxter och typ varvade motorn för att visa det sköna mullret... så komm några jävlar i en cabbad Volvo 142 och försökte tävla i mest högljudd motor. LOOSERS!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Én fråga: är du verkligen en raggare? Eller är du en av dom där som åker omkring i en Volvo 142 med sydstatsflagga där bak och tycker det är en riktig raggarbil? I så fall är du låtsasraggare precis som dom är låtsashipphoppare! Min styv-systerdotter (tre månader äldre än mig för övrigt) är VERKLIG raggare, hon skulle knipsa skallen av dig om du hade varit såsom jag tidigare beskrivit!

Nä, men seriöst, det går alltid åt pipan då kulturer krockar. Dom du snackar om beter sig som om dom kom från ghettot, och borde i min mening därför skickas dit!

nej 140 duger som folkracebilar. jagh ar inte nån amerikanare själv men mina kompisar har impala, bel air och galaxie. ska skaffa en egen amerikanare när jag fyller 18, dvs. till vintern

tänkte också säga att ny-raggare är såna som du beskriver. töntiga. klassiska raggare är vi som kommit ur tiden som vissa säger ^^

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:shifty:>_<>_<

Men din spammer... ge upp någon gång.

---

Jag irriterar mig på såkallad "omvänd rasism". Att säga "negerboll" kan betyda att man är rasist enligt många. Samma med den här glassen "nogger black". En glass som alltid har hetat nogger kommer nu i en laktris version. Den får namnet nogger black. Och det konstiga är att det inte är dom som är utsatta för den såkallade "rasismen" bryr sig inte det minsta om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hata:

  • Dom invandrarna som är som T-Reex. Så om några av svenskarna inte gillar invandrare, då blir det helt plötsligt rätt att råna och hålla på? Idioter.
  • Dom som alltid ska "vara bättre än sin stereotyp". "Nä, dom är inte raggare. Dom är fjortisraggare, riktiga raggare åker amerikanska bilar och lyssnar på rockability." "Nej, dom är fjortishiphopare som lyssnar på 50 cent. Vi riktiga hiphopare lyssnar på cool musik som 2pac och annan musik med "bra" text." "Nä. Bullet For My Valentine är fjortismetal. Riktig metal är cool musik som Pantera och Metallica." "Dom är inte riktig emo, dom är fjortisemo. Emo står för emotional hardcore, inte bara emotional. All musik är emotionell, därför kan man inte bara säga emotional utan emotional hardcore, men även fast all musik då är emotionell så kan man inte bara säga hardcore för det är fel." Dö!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...